Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Výber fotoaparátu

denisas
2009-07-17 12:38:07+02
Dobrý deň, som tu nová a ani poriadne neviem, kam mám zaradiť túto moju tému. Ale snáď som ju zaradila dobre :-) Teraz k veci: Doteraz som fotila starým kompaktom Kodakom EasyShare DX6340 (fotila som intenzívne 6 rokov, nebolo to také fotenie na sviatky, príležitosti). Rozhodujem sa medzi zrkadlovkou a ultrazoomom. Vo fotení zrkadlovkou som však úplny amatér. Na jednej strane ma to láka, učiť sa nové veci, na druhej sa toho ale aj trošku obávam. Čo teda od foťáka očakávam, je: - na prvom mieste zakladám na ostrosti a jasnosti fotiek (jednoducho, aby boli na prvý pohľad pekné aj bez úpravy v PC), - aby foťák zvládal fotenie v pohybe, - fotenie na blízku vzdialenosť, makro (napr. zachytenie drobného hmyzu), - fotenie za tmy, za šera, v interiéri (s čo najmenšou šumivosťou obrazu), - zaostrovanie objektu. Väčšinou chcem fotiť prírodu, krajinky, zvieratá. Samozrejmosťou je, že ho budem vláčiť všade so sebou. Takže ten záber fotiek je veľmi široký pojem. A ešte som sa chcela spýtať, či je pri foťákoch aj nejaká funkcia ako odolnosť voči vlhkosti? Lebo, ako som písala, foťák stále berem sebou - či už idem do jaskyne, alebo k moru. Zaujali ma aj ultrazoomy. Zvládol by tieto moje požiadavky splniť aj taký UZ?
 
Manny357
2009-07-17 12:58:02+02
zvladol aj nezvladol, pokial chces mat kvalitne fotky tak zrkadlo, jednoznacne, odolnost voci vode? no tak to uz siahni po poloprofi kategorii, teraz je cenovo najvyhodnejsi canon 40D, je to perfektny fotoaparat a za tu cenu nemas co riesit.

a na vsetky tvoje ostatne otazky by stacilo pozriet si fotoskolu!
http://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/vyber-fotoaparatu/strach-zo-zrkadlovky/
 
Daniel.U
2009-07-17 12:59:44+02