Fórum » Právna poradňa

Kúpa cez e-bay

lastmohikan
lastmohikan 2010-07-25 09:52:42+02
Rad by som si nieco kupil cez e-bay, ma mi to kto priviezt z tamad takze dan a clo nebudem platit. Fotim uz asi 7-8 rokov. Som mierne pokrocily fotograf. Myslim si ze uz je cas prejst na zrkadlovku lebo mi moja masina uz odchadza :(. Chcel by som sa popytat ci ma niekto skusenosti s predajom fotakov cez ebay. Co by ste mi odporucili? Set5: http://cgi.ebay.com/USA-Canon-EOS-50D-Digital-SLR-Camera-5-LENS-16GB-MORE-/160459450417?cmd=ViewItem&pt=Digital_Cameras&hash=item255c20e831 Set6: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160428541337 Set7: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130378728985 Chcem fotit, vela fotit. Vyuzijem to vsetko? alebo je to zbytocne?

VanJ
2010-09-17 07:47:18+02
Tak sa pridam, a tiez od tial objednam. Do konca septembra maju postovne zdarma :-) pri kupe nad 120 E. :-))

hombreee
2010-09-17 09:39:27+02
No to mas uplne fuk, v celej EU je povinna minimalne 24 mesacna zaruka (na novy tovar). tovar kupeny v clenskom state EU mozes reklamovat v ktoromkolvek state EU v autoriovanom servise. Cize ak kupis fotak, TV, kameru, telefon atd atd atd trebars vo Francuzsku, reklamovat to mozes kludne u nas, alebo proste v najblizsom autorizovanom servise. Nic take ze by zaruka platila len v jednom state EU neexistuje, vzdy plati v celej EU.

upir13
- moderator
2010-09-17 10:15:56+02
príspevok od: lastmohikan
:) no mna skor zaujima ci ma niekto skusenost s kupou.. ci si uz niekto kupil nieco...
z ebay som bral asi 2 objektivy a polku atelieru....
mas zopar krokov, ktore musis dodrzat!!!!
1) prever si predavajuceho, pokial nema asi 1000 kupujucich a 99% pozitivnych, tak ides prec
2) cena v porovnanim s nasimi neni o tolko nizsia... canon skla su v cine lacnejsie len o nikolko %, kdezto tokina moze byt lacnejsia aj o 1/3...