Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Kúpa cez e-bay

lastmohikan
lastmohikan 2010-07-25 09:52:42+02
Rad by som si nieco kupil cez e-bay, ma mi to kto priviezt z tamad takze dan a clo nebudem platit. Fotim uz asi 7-8 rokov. Som mierne pokrocily fotograf. Myslim si ze uz je cas prejst na zrkadlovku lebo mi moja masina uz odchadza :(. Chcel by som sa popytat ci ma niekto skusenosti s predajom fotakov cez ebay. Co by ste mi odporucili? Set5: http://cgi.ebay.com/USA-Canon-EOS-50D-Digital-SLR-Camera-5-LENS-16GB-MORE-/160459450417?cmd=ViewItem&pt=Digital_Cameras&hash=item255c20e831 Set6: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160428541337 Set7: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130378728985 Chcem fotit, vela fotit. Vyuzijem to vsetko? alebo je to zbytocne?
 
markus
2010-12-18 02:58:48+01
príspevok od: pufko
Aby si nebol prekvapený, ja poznám prípad, ked kamoš kupil v USA výhodne foťák , ktorý preposlal na SK, neviem či to poslal ako dar, alebo zmenili výšku faktúry, ale výsledok bol taký že colníci dopočítali výšku colného dlhu na základe doporučenej ceny slovenského distribútora, čoho v konečnom dôsledku vyšlo drahšie o cenu dopravy z USA. Samozrejme doporučená cena oficiálneho distribútora na SK nebola tiež najnižšia v porovnaní s inými obchodmi...
Ja mám za sebou tiež kopec obchodov a viackrát sa mi stalo , že zásielka bola prebalená a vo vnútri tlačivo \"bez colného dlhu\" , a dávam si sakra pozor na výšku objednaného tovaru .
Trebárs u nás stojí Tamron 90mm f/2,8 necelých 500€ z Hong Kongu by som ho mal ani nie za 300€ , ale mám obavu aby som nedopadol ako kamoš, pretože sami predajcovia píšu faktúry z nižšou cenou aká bola skutočne zaplatená. Z pohladu colníka sa jedná o colný podvod...