Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Pokazený objektýv?

majlomajlo
2011-05-04 16:06:37+02
Prajem príjemný deň!
Pred necelým týždňom som si kúpil nový fotoaparát, je to samsung wb600, fotí pekne a som s ním celkom spokojný len včera som si všimol jednu nepatrnú chybu na jeho fotkách, keď fotím makro alebo aj portréty (alebo aj hocičo iné) objaví sa na fotke v pravom hornom rohu tmavý fľak, je to iba keď nezoomujem keď priblížim fotku ten fľak tam už nie je (a ešte nie je to tam vždy iba asi pri 4 fotkách z 10) nerozumiem tomu, čo to tam môže byť či je to nejaká závada objektívu, alebo nebodaj čipu a či je to dôvod na reklamáciu? (Ospravedlňujem sa za moje neodborné vyjadrovanie ale som ešte len začiatočník)
Za skorú odpoveď vopred ďakujem.
 
inkubbus
2011-05-04 16:10:38+02
príspevok od: majlomajlo
Prajem príjemný deň!
Pred necelým týždňom som si kúpil nový fotoaparát, je to samsung wb600, fotí pekne a som s ním celkom spokojný len včera som si všimol jednu nepatrnú chybu na jeho fotkách, keď fotím makro alebo aj portréty (alebo aj hocičo iné) objaví sa na fotke v pravom hornom rohu tmavý fľak, je to iba keď nezoomujem keď priblížim fotku ten fľak tam už nie je (a ešte nie je to tam vždy iba asi pri 4 fotkách z 10) nerozumiem tomu, čo to tam môže byť či je to nejaká závada objektívu, alebo nebodaj čipu a či je to dôvod na reklamáciu? (Ospravedlňujem sa za moje neodborné vyjadrovanie ale som ešte len začiatočník)
Za skorú odpoveď vopred ďakujem.
a pridat referencnu fotku je uz nad tvoje sily? vies, aby sme nehadali alebo nemuseli zbytocne lestit vestecku gulu.
 
hombreee
2011-05-04 16:11:51+02
príspevok od: majlomajlo
Prajem príjemný deň!