Hore
Fórum » Právna poradňa
 

www.talkive.sk/

maco02
maco02 2011-12-26 18:09:35+01
Zdravím ,chcem sa spýtať či mate niekto skúsenosti stouto stránkou.
 
JakubCibik
2011-12-27 14:31:14+01
Ja som od nich raz objednával mobil a keď prišlo na reklamáciu poškodeného displeja, tak mi ju neuznali, vraj bol mobil mechanicky poškodený. Pritom sa vraj na danom modely (Nokia) displej kazí pomerne často, takže obyčajná mechanická závada to určite nebola.
0
0
 
eMM
2011-12-27 17:40:17+01
Normalny...objednas, pride, zaplatis a tam to konci...co ta potom aky su?...maju dobru cenu?...kup a nespekuluj, ked sa ti nieco pokazi a budes potrebovat das to rovno do servisneho strediska a mas to jedno a to iste a nemusis sa nikomu doprosovat v obchode a pocuvat ich nezmysli...
0
0
 
Ondatree
2011-12-27 17:46:21+01
príspevok od: JakubCibik
Ja som od nich raz objednával mobil a keď prišlo na reklamáciu poškodeného displeja, tak mi ju neuznali, vraj bol mobil mechanicky poškodený. Pritom sa vraj na danom modely (Nokia) displej kazí pomerne často, takže obyčajná mechanická závada to určite nebola.
Ja som u nich kupoval aj 50D a aj dell streak. Prave v druhom pripade mi odisiel display bez toho aby bolo podkodene sklo alebo telefon... Po novom roku posielam na reklamaciu tak dufam ze to nedopadne tak ako s tebou:/
0
0
 
Ondatree
2011-12-27 17:47:20+01
Sorry za preklepy...
0
0
 
Narfyk
2011-12-27 17:49:29+01
kupoval som tu D3100 (432€), myšku a repráky.. maximálna spokojnosť (objednal som to cez otca a kedže robí v BA tak to po ceste domov išiel zobrať osobne..) ževraj majú dosť miest na parkovanie..
0
0
 
garyfisher
2011-12-27 18:27:31+01
príspevok od: lacikam
Osobne som už nakupoval asi všade na Slovensku (v e-shopoch) a moja skúsenosť je taká, že ak tam má "predajca" napísané " na sklade u dodávateľa " - tak je to na smiech, takých shopov si može každý urobiť aj 5. V takom prípade vždy budeš čakať, dobu určuje len povaha tovaru, spôsob zásobovania medzi prostredníkom, sprostredokovateľom (to je v skutočnosti ten e-shop, žiadny "predajca") a dodávateľom. A zákazník čaká, kým "predajca" nazbiera dostatok tovaru na zásielku od dodávateľa - nebude predsa preposielať jednu vec, nie? Ani tunajší e-shop (prevádzkovateľ LB International) nefunguje lepšie (inak) - na lacnú hlúposť treba čakať bez toho, aby sa niekto obťažoval vás informovať - resp. odpovedať na mail s otázkou. Detaily zatiaľ neuvádzam.
totalny suhlas...
0
0
 
vlcimak
2011-12-27 23:33:10+01
príspevok od: hombreee
sak a to je taky problem ist nejake 4 zastavky busom 88 spod mosta SNP?
Chodi tam autobus 99, nie 88 a je to zastavka na znamenie.
Inak - kupoval som tam viackrat, vzdy som bol spokojny, len raz sa stalo, ze tovar meskal, hned sa ozvali, ze nebudu moct dodrzat termin, ci som ochotny cakat, alebo chcem zrusit objednavku (pravy opak som zazil v Megafoto, tam su sice ochotni a slusni, ale natahovali ma poriadne dlho, po mnohych telefonatoch a asi dvoch mesiacoch cakania som to vzdal, obratil som sa na Faxcopy a o par dni som si uz bol objektiv vyzdvihnut).
0
0
 
denySK
2011-12-28 00:08:49+01
príspevok od: ANDYM
Mal som cez talkive objednany fotoaparat. Dodaciu lehotu mali 4-7 dni, cakal som 2 tyzdne, potom som sa pokusal na nich nakontaktovat, bohuzial bez odozvy. Objednavku som zrusil. Samozrejme som dobre spravil, pretoze som objavil iny e-shop, v mieste svojho bydliska. Tak som ho objednal tam, dokonca aj cena sa dala zjednat, mal som ho hned na druhy den, za cenu nizsiu ako na talkive, so slovenskym navodom(co v talkive vo vacsine pripadov nehrozi). Takze ak mozem uviest meno e-shopu-itsk.sk. Urcite odporucam, objednaval som cez nich aj pamatovku, cena rovnaka ako na talkive, dodacia lehota bola 2 dni.Zatial spokojnost...
s itsk.sk si ty mozno spokojny, ale väcsina uzivatelov veru nie, skus pogooglit a zistis ze reklamovat u nich nejaky tovar je umenie
0
0
 
Jerry C.
2011-12-28 00:21:44+01
príspevok od: denySK
s itsk.sk si ty mozno spokojny, ale väcsina uzivatelov veru nie, skus pogooglit a zistis ze reklamovat u nich nejaky tovar je umenie
v itsk som už kupoval viackrát ,raz sa mi stalo,že tovar objednaný 4 dni pred Vianocami nestihli dodať,ale inak nemám zlé skúsenosti - naposledy som u nich kupoval Nikkor 50/1,8 - najnižšia cena - dodávka na druhý deň .
Ale kupoval som aj inde,zatiaľ som spokojný tak na 80 - 90 % - megafoto,talkive,shoppie,minimax,ale aj eloshop - všade bez nejakých väčších problémov .Úplne super bol nákup v ephoto-shope,kde na mňa dokonca počkali skoro hodinu po záverečnej,aby som si mohol vybrať statív.
0
0
 
denySK
2011-12-28 09:58:04+01
príspevok od: Jerry C.
v itsk som už kupoval viackrát ,raz sa mi stalo,že tovar objednaný 4 dni pred Vianocami nestihli dodať,ale inak nemám zlé skúsenosti - naposledy som u nich kupoval Nikkor 50/1,8 - najnižšia cena - dodávka na druhý deň .
Ale kupoval som aj inde,zatiaľ som spokojný tak na 80 - 90 % - megafoto,talkive,shoppie,minimax,ale aj eloshop - všade bez nejakých väčších problémov .Úplne super bol nákup v ephoto-shope,kde na mňa dokonca počkali skoro hodinu po záverečnej,aby som si mohol vybrať statív.
ja po precitani tychto komentov som radsej nikdy neriskoval
http://www.najnakup.sk/annotations_shops.aspx?s=1989

a kupujem len z obchodom s titulom "odporucany zakaznikmi" (s vynimkou pixmanie
0
0
 
majo.
2011-12-28 10:21:01+01
it-sk je je otras....mam s nimi velmi zlu skusenost z kamenneho obchodu v BB. Taktiez ma nemilo prekvapil ephoto eshop - tovar nikde (objednany 17.12), na mail som odpoved nedostal uz niekolko dni. Pritom dostupnost bola "skladom" alebo "1 - 5 dni" ..v obchodnych podmienkach je to vysvetlene ze pri dostupnosti 1-5 dni moze byt tovar doruceny najneskor do 14 pracovnych dni...v tom pripade mi to pride dost hlupost pisat dostupnost 1-5 dni, ked nie je realna.
0
0
 
calimero
2011-12-28 10:26:12+01
Talkive je v pohode, kým netreba riešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru.
Reklamácie riešia horko ťažko a treba sa obrniť trpezlivosťou a pevnými nervami - na 99% to aj tak treba urgovať a na 30 dňovú lehotu treba rovno zabudnúť. Reklamáciu často zamietnu, je to pre nich asi jednoduchšie, ako sa s tým babrať. Slovenský návod nedávajú, takmer všetok tovar ťahajú zvonka. V niekoľkých prípadoch ich riešila SOI, ale firme tohto typu je jednoduchšie zaplatiť pokutu a pokračovať v biznise ďalej, ekonomicky sa to stále oplatí.
Predpredajný servis je v pohode, na popredajný treba zabudnúť. Ale veď je to ako všade vo svete, kto chce kvalitu, musí si priplatiť - každému podľa jeho gusta.
Na Bestcenu boli tiež pozitívne ohlasy, ale ako začali pribúdať reklamácie, kvalita išla dolu a teraz ich rieši SOI a už aj Patrik Herman v Lampárni.
0
0
 
landov
2011-12-28 10:26:14+01
príspevok od: majo.
it-sk je je otras....mam s nimi velmi zlu skusenost z kamenneho obchodu v BB. Taktiez ma nemilo prekvapil ephoto eshop - tovar nikde (objednany 17.12), na mail som odpoved nedostal uz niekolko dni. Pritom dostupnost bola "skladom" alebo "1 - 5 dni" ..v obchodnych podmienkach je to vysvetlene ze pri dostupnosti 1-5 dni moze byt tovar doruceny najneskor do 14 pracovnych dni...v tom pripade mi to pride dost hlupost pisat dostupnost 1-5 dni, ked nie je realna.
s tunajsim ephoto shopom mam tu istu skusenost...tovar objednany, na 3 maily nijaka odpoved, 2 x som tam volal a slubili sa ozvat...samozrejme musel som volat ja treti krat...nakoniec storno objednavky - dakujem, never more !!!
0
0
 
tonlou
2011-12-28 10:26:18+01
ja som odtial kupoval dva krat,raz to bolo v pohode a druhy krat bolo posledny. Nakolko tovar boli schopny dodat az po viac ako mesiaci. Komunikacia so zakaznikom bola tiez dost mizerna. Miesto toho aby ma oni kontaktovali,ze sa tovar oneskory,musel som im ja vyvolavat pomaly kazdy tyzden aby som sa dopatral co je so zasielkou. Proste katastrofa.
0
0
 
marcus_labeo
2011-12-28 11:00:05+01
Ešte k talkive.sk: reklamáciu som u nich neriešil, iba raz som vracal tovar (bez dôvodu v 7 dňovej lehote), peniaze vrátili o pár dní. Moju poslednú objednávku, ktorá neprišla do Vianoc, ako som to výslovne v objednávke písal, zrušili.
Ono reklamácia je ošemetná vec aj v kamennom obchode, nieto pri eshope. Ale obrovská výhoda je zákonná 7-dňová lehota na vrátenie tovaru bez dôvodu, to v obchode človek nemá. A častokrát človek hneď pri prvom vyskúšaní alebo po pár dňoch zistí, že to proste nie je ono; nemusí nič vysvetľovať, jednoducho to pošle späť.
Najlepšia rada je otrepaná: kupovať na dobierku; sú ale obchody (ako pixmania), ktoré to jednoducho neumožňujú a tam ide človek do rizika. Aj svoju DSLR som kupoval cez pixmaniu a trochu tŕpol, či príde (kto by sa súdil s francúzskou firmou?). Je to vždy na zvážení: najnižšia cena alebo aká-taká istota a spoľahlivosť.
0
0
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-12-28 16:22:08+01
Téma bola dostatočne zodpovedá, ďalšie príspevky by už nemali väčší význam zmysel.
0
0
 
Strana 3 z 3
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()