som zacinajuci fotograf, a chcel by som si kupit nejaku zrkadlovku, berte to tak ze neviem co ocakam, chcel by som sa opytat na nazor
Nikon D5100 + Objektiv 18-55 AF-S DX VR Canon EOS 600D + objektiv EF-S 18-55mm IS II. Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II
ktore z tychto troch je lepsie ? mam na vyber z tychto troch, takze prosim neposielte ine napady dakujem a mozte aj dovod vyberu napisat
600D je dobry fotak...to sklo ta po case mozno omrzi mozno nie...ak ano skus sa s nim este pohrat a ak tak kup 50mm F1,8 Mk.II...100e nieje az taka investiciia a na cas ti postaci ked si uvedomis co je clona co je cas iso ako to ide do hromady a poloha volica bude prevladat na M
som zacinajuci fotograf, a chcel by som si kupit nejaku zrkadlovku, berte to tak ze neviem co ocakam, chcel by som sa opytat na nazor
Nikon D5100 + Objektiv 18-55 AF-S DX VR Canon EOS 600D + objektiv EF-S 18-55mm IS II. Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II
ktore z tychto troch je lepsie ? mam na vyber z tychto troch, takze prosim neposielte ine napady dakujem a mozte aj dovod vyberu napisat
ktorykolvek....vsetky su rovnako dobre respektive rovnako "zle"...zalezi z akeho uhla sa na ne pozeras a kedze nevies co mas od nich cakat tak ta ani jeden z nich nesklame...
Sorry neprečital som si dobre, že máš na výber len z troch. V tomto prípade to závisí na tom čo b si chcel fotiť atď.. 600D je podla mna z tých troch najlepšie telo, ale zas na druhej strane podla mna lepšie výsledky by si dosiahol ak by si si zobral tu 1100 a k tomu 50mm 1,8 za 100 eur. Závisí to ale hlavne podľa toho čo chceš fotiť..