Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Canon 7D alebo 7D Mark II

Istnk
2018-11-06 21:19:05+01
Som amatérsky fotograf, fotím rok na Canon 1300D a chcel by som prejsť na vyššiu triedu hlavne kvôli autofokusu a rýchlosti sekvenčného snímania. Mojím zameraním je zver a šport. Dilemou pre mňa je cena. Oplatí sa priplatiť si za Mark II alebo stačí originálna 7D-čka? Do full-frame zatiaľ nechcem investovať. Ďakujem za rady
 
markato1
2018-11-06 22:16:59+01
Odporucam ist do mk ll.
 
Istnk
2018-11-06 22:20:52+01
príspevok od: markato1
Odporucam ist do mk ll.
Ďakujem za odpoveď. Taktiež som dostal odporúčanie pozrieť sa po 80D-čke namiesto 7Dm2. Dalo by sa uvažovať aj nad takou možnosťou?
 
MagickVamp
2018-11-06 22:34:24+01
príspevok od: Istnk
Ďakujem za odpoveď. Taktiež som dostal odporúčanie pozrieť sa po 80D-čke namiesto 7Dm2. Dalo by sa uvažovať aj nad takou možnosťou?
Dalo
 
acton
2018-11-06 22:57:15+01
Na fotoaparate az tak moc nezalezi ako na objektive, radsej lacnejsi fotoaparat a lepsi objektiv.
 
Istnk
2018-11-06 23:40:53+01
príspevok od: acton
Na fotoaparate az tak moc nezalezi ako na objektive, radsej lacnejsi fotoaparat a lepsi objektiv.
O tom som už tiež čítal a beriem to na vedomie avšak ako som spomínal ide mi hlavne o autofokus a fps
 
acton
2018-11-07 00:35:40+01
Mozes mat aj profesionalny fotoaparat a ked nan nasadis zly objektiv tak nebude pracovat normalne, prave to ako rychlo dokaze reagovat fotoaparat zalezi hlavne od objektivu.
Tebe uplne staci Canon 6D z druhej ruky a k tomu Lkovy objektiv, co usetris na fotaku das do objektivu a budes mat ovela kvalitnejsie fotky ako ked to spravis opacne.
 
Johnnny
2018-11-07 06:32:43+01
80D by pre Teba mozno bola este najlepsia volba. Vyjde Ta to trochu lacnejsie nez 7D MK II a AF je porovnatelny (menej nastaveni). 80D ma lepsi vystup, ale pouziva sa trochu horsie kedze nema tolko cudlikov, chyba joystick a tak dalej. Pri sporte sa to urcite hodi, ale da sa bez toho zit.
 
shagy2301
2018-11-07 07:35:14+01