Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

potrebujem spratnejší fotoaparát

Gabika14
2021-01-28 15:07:13+01
Ahojte, poprosím Vás o radu pri kúpe nového foťáku, chcela by som nový fotoaparát najmä z dôvodu že moj je pre moje pacúčie ruky naozaj ťažký (mám Canan 5 D mark IV a objektív 85ku 1.2 a 24-70) no napríklad po svadbe a niekedy aj po dlhšom fotení mi idú "odísť ruky" od únavy. Niekedy keď si robím nejaké fotenie len pre seba, mi úplne postačí ľahší, spratnejší foťák. Taktiež ho potrebujem ako záložný, v prípade že sa môjmu dačo stane.
Viem, že mám radšej pocvičiť na ruky a používať naďalej Canon ale budem vďačná za každú reálnu radu do akého foťáku by ste mnou išli. Cenový strop 3.000 eur. Moja podmienka je asi len fullframe. nemusí to byť ani Canon, nie som ten zarytý typ fotografa čo je verný len jednej značke.

Ďakujem Vám za každú pomoc.
 
Fuser
2021-01-28 15:31:14+01
Taka sikovna a nevie si v eshope pohladat?

Sony Alpha A7C ...napriklad....
 
robertondrejovic
2021-01-28 16:24:56+01