Ahojte Som začiatočníčka a rada by som sa venovala dalej fotografovaniu.Mám dilemu,že aký fotoaparát vybrať aby nebol ani príliš lacný ale ani nie príliš drahý.Mám pár tipov no ale potrebovala by som pomoc niekoho kto sa trošku do toho vyzná. panasonic lumix dmc fz38 Fujifilm FinePix HS10 OLYMPUS SP-550 ULTRAZOOM FUJIFILM FINEPIX S2800HD KODAK EasyShare Z981 Fujifilm FinePix S1800 Ak by ešte niekto našiel niečo podobné týmto, do tých bolo by dobre možno 260 eur tak budem rada. Dakujem
no kedze zacinas s fotenim, bolo by dobre nekupovat hned zrkadlo ale zacat s nejakym kompaktom resp. UZ,aby si sa naucila spravne fotit ,ale to uz asi vies..na osvojenie si zakladnych praktik fotenia mam pre Teba vhodny tip, aj Tebou spominany momentalny bestseller medzi UZ fuji HS10, ma to funkcie podobne zrkadlu ale predsa je to kompakt,pekna masinka ,robi uz aj full HD videjka,ma vylepseny CMOS senzor novej generacie-BSI CMOS,ponuka pekny ohniskovy rozsah 24-720mm ,robi RAW-ka a ma aj sanky na externy blesk ...dokonca podla recenzii sa nanho nechytaju (hlavne cenou ale i kvalitou a funkciami) ani take dlhorocne esa vo svojej triede medzi UZ ako su aktualne modely panasonic FZ 45/100, prip canon sx30is... ,ak by sa ti tento fuji nepozdaval, mas este velmi podobny model tiez za dobru cenu nikon P100 p.s. ak by si chcela stihly kompakt do vrecka, potom take naj modely v cene do 300eur su panasonic tz10/tz8 prip este canon sx130is, alebo samsung WB650, resp fuji f300exr, prip sa mi celkom pozdava aj sony DSC HX5V novinka, takze celkovo ak to mozem zhrnut.. pokial ta nelimituje velmi cena,jednoducho vyber ten ktory sa ti paci a zober ho p.s. priznam sa aj mna celkom zaujala novinka od olympusu XZ-1,tymto si olympus veeelmi polepsi co sa tyka kompaktov(lebo ostatne modely co robi posledne roky,su fakticky smejdy), len som zvedavy na jeho cenu..ocakavam ze bude niekde okolo 400e a tak sa zaradi niekde ku modelom G12/G13/S95/P7000/EX-1/LX3/LX5