Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

kúpiť alebo nekúpiť Cannon eos 500D

Marowin
Marowin 2011-01-14 00:36:24+01
Zdravím

Potreboval by som poradiť pri kúpe svojej prvej zrkadlovky. Známa mi odporučila Cannon eos 500D ale nakoľko som úplný začiatočník neviem či by sa našlo na trhu niečo podobne,lepšie alebo kvalitnejšie v cene eosu 500D čo je cca 590 € aj so základným objektívom 18-55 IS.

Vopred Ďakujem
 
rbr69
2011-01-15 16:08:04+01
príspevok od: Peter Svoboda
Ja fotím s 500D od kedy prišiel na trh a 100% spokoknosť, myslím, že pomer cena výstup je postačujúci, medzi ním a 55OD by si okrem viac pixelov na čipe myslím, nič viac nezaregistroval, a pokiaľ nepotrebuješ väčšiu tlač, tak ti to je jedno, ale aj s 500D urobíš bilboard, ak si to nafotíš dlhším sklom a poskladáš...
myslim ze 500D je uplne postacujuce na fotografovanie ... ak video tak 550D
 
rbr69
2011-01-15 16:24:08+01
príspevok od: Marowin
Tak dam asi radsej trocha viac a kupim ten Canon teraz už len najsť njlepšiu cenu na nete ....našielsom ho tu http://www.edigital.sk/SLR_fotoaparat/Canon_EOS_500D_digitalny_fotoaparat_Kit_(s_18-55mm_IS_objektivom)-p45207.html
za 575 € lne na tu stranku som necital dobre recenzie a bojim sa ze by to neprislo alebo by boli problemy pri moznej reklamaci a podobne....

alternativa je pixmania http://www.pixmania.sk/sk/sk/2681221/art/canon/eos-500d-objektiv-ef-s-18.html#pix-review kde ho maju za za 580 € + 13 € doprava co je spulu 593 € ak by ste vedeli niekto o stranke kde by som ho nasiel lacnejsi dajte vedet .... Zatial ďakujem všetkým čo reagovali
pixmania: