Zdravím, rozhodujem sa medzi týmito dvoma fotoaparátmi a privítal by som vaše skúsenosti a odporúčania čítal som tu recenziu o LUMIXe a videl som z neho aj fotky a bol som preň rozhodnutý ale potom som na internete objavil SONY ktorý nieje tak odolný ale zas má kryt objektývu a je menší ale nevidel som z neho fotografie a ani som nečítal poriadnu recenziu o ňom ale veľmi ma zaujal. Fotoaparát nebudem vystavovať nejakým extrémnym podmienkam, budem ho nosiť na lyžovačky, na bycikel a na dovolenku cez leto. Ide mi hlavne o to, ktorý robí krajšie fotky a lepšiu výdrž batérie.
no tu máš fotky z tamtoho Sonyho: http://www.photographyblog.com/reviews/sony_cybershot_dsc_tx5_review/sample_images/ našiel som ich za teba, váž si to
porovnat ich neviem, ale kupili sme FT2 a absolutna spokojnost - tiez sme mysleli ze nepotrebujeme daky co daco znese, ale skusenosti ukazuju ze je to prave to podstatne co dokaze urobit pekne fotky...ked je v extreme ( ci uz pod vodou - resp.. je v pive atd...)
ma vazne vyborne prevedenie
vydrzi vela...odporucam, ak by som si nekupil zrkadlo - stacil by mi aj on...tusim teraz vybehla nova FT3, ma menej pix - co tiez nemusi byt na skodu...nemal som zatial moznost porovnat vystup...
Tiež som počul niečo o FT3, ten sa má začať predávať v polovici marca takže by som možno aj počkal, neviete niekto aká bude približne cena? lebo som ochotný investovať najviac tých 350€
Tiež som počul niečo o FT3, ten sa má začať predávať v polovici marca takže by som možno aj počkal, neviete niekto aká bude približne cena? lebo som ochotný investovať najviac tých 350€
The LUMIX TS3 will be available in March 2011 and pricing will be announced approximately 30 days prior to shipping date. The LUMIX TS3 will be available in red, orange, silver, and blue.
The LUMIX TS3 will be available in March 2011 and pricing will be announced approximately 30 days prior to shipping date. The LUMIX TS3 will be available in red, orange, silver, and blue.