Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Prosím poraďte mi.

krny243
2011-02-18 18:16:53+01
Chcel by som začať fotiť, a bol by som rád keby ste miniekto poradili, že aký fotoaparát by ste mi odporučili. Boli mi už poradené zrkadlovky, ale keďže neviem na 100%, že či ma to tak chytí a fotiť by som chcel takpovediac, že len rekreačne a tak som rozmýšľal nad nejakým kompaktom. Keďže nejak by som do toho nechcel až tak veľmi investovať tak som rozmýšľal na Olympus - SP600UZ. Čo na neho poviete? Nie je asni veľmi drahý a asi by mi aj postačil. Alebo keby ste mi poradili nejaký iný, ktorý by nebol až tak veľmi drahý a celkom pekne by fotil, keďže by som fotil len tak napríklad ako sú len stromy, kvety a tak podobne. Už dopredu ďakujem ľuďom, čo poradia!!!
 
bonifacko
2011-02-18 18:40:54+01
Cenova hranica?
 
krny243
2011-02-18 18:58:10+01
No tak aby to nebolo veľmi drahé, lebo potom by som si už mohol kúpiť nejakú zachodenú zrkadlovku. Keďže som len začiatočník, tak do takých 200.
 
Filip Bucher
2011-02-18 19:10:31+01
vadsinov neznasam rady typu daj dotoho 2xtolko a kup si to a to lebo je to lepsie pre to a to...
ale ak sa chces venovat fotografii isiel by som aspon do najslabsieho modelu zrkadlovky to je jedno od ktoreho vyrobcu.
Napriklad 1000d 18-55 kit 400€
lebo ide o to ze sa budes s fotkou hrat uplne inim sposobom a skutocne caro fotkografie sa da spoznat az zo zrkadlovkou...

PS: nabudce nedavaj nazov temy \"PROSIM POMOC\" vela ludi to ignoruje uz len s principu!
 
KMich
2011-02-18 19:12:18+01