Fórum » Vyberáme fotoaparát

Nový objektív alebo zmena značky?

marto
2011-03-12 21:50:29+01
Zdravím vospolok.

Po dlhšom používaní C450d a prírastku do rodiny uvažujem nad zmenou setového objektívu za niečo univerzálnejšie. Páči sa mi objektív C EF-S 15-85, ktorý je už ale celkom drahý. Rozmýšľam nad dvoma alternatívami:

1. Kúpiť objektív Canon a ďalej veselo fungovať.

2. Preskočiť ku konkurencii - predať svoju neveľkú výbavu, doložiť to, čo by som investoval do objektívu a kúpiť modernejší Nikon D7000 so setovou 18-105, ktorá by mi momentálne postačovala a po teste v predajni mi takpovediac padla do ruky.

Nie som nejakým zanieteným fotografom a nehodlám sa tým ani živiť, aj keď mám za sebou pár akcií a dve svadby.

Osobne sa neviem veľmi rozhodnúť, tak budem rád za každý názor.

Pekný večer...

seifi
2011-03-12 22:00:23+01
Tak a začína to, nazval by som tento proces. Jeho hĺbka závisí od period nutkania niečo meniť. Najhorší variant nastane, ak nebudeš s výmenou spokojný - problém je na svete. Tak to zváž dobre.

irisos
2011-03-12 22:29:22+01
príspevok od: marto
Zdravím vospolok.

Po dlhšom používaní C450d a prírastku do rodiny uvažujem nad zmenou setového objektívu za niečo univerzálnejšie. Páči sa mi objektív C EF-S 15-85, ktorý je už ale celkom drahý. Rozmýšľam nad dvoma alternatívami:

1. Kúpiť objektív Canon a ďalej veselo fungovať.

2. Preskočiť ku konkurencii - predať svoju neveľkú výbavu, doložiť to, čo by som investoval do objektívu a kúpiť modernejší Nikon D7000 so setovou 18-105, ktorá by mi momentálne postačovala a po teste v predajni mi takpovediac padla do ruky.

Nie som nejakým zanieteným fotografom a nehodlám sa tým ani živiť, aj keď mám za sebou pár akcií a dve svadby.

Osobne sa neviem veľmi rozhodnúť, tak budem rád za každý názor.

Pekný večer...