chcel by som sa spýtať čo si mám pri kúpe fotoaparátu všímať (okrem MPix). Aké sú rozdieli medzi kompaktom ultrazoomom a vreckovým ultrazoomom či tam ide len o veľkosť alebo aj kvalitu fotoaparátu. Chystám sa kúpiť si nový foťák tak do 200€. Viem, že je to málo ale som zatiaľ nepracujúci študent ktorého napadlo niečo také ako je fotenie. Nechcem do toho investovať veľa a potom zistiť, že ma to nebude baviť a foťák bude iba doma.S fotením zatiaľ veľké skúsenosti nemám preto žiadam o radu čo a ako. Nechcem robiť žiadne ultra umelecké fotorgafie, ale aby boli fotky kvalitné (aj video). Čo by ste mi tak poradili?.. zatiaľ čo som pozeral na internete tak sa mi pozdával tento Fujifilm FinePix S2950.. alebo aký iný by ste mi poradili?..
chcel by som sa spýtať čo si mám pri kúpe fotoaparátu všímať (okrem MPix). Aké sú rozdieli medzi kompaktom ultrazoomom a vreckovým ultrazoomom či tam ide len o veľkosť alebo aj kvalitu fotoaparátu. Chystám sa kúpiť si nový foťák tak do 200€. Viem, že je to málo ale som zatiaľ nepracujúci študent ktorého napadlo niečo také ako je fotenie. Nechcem do toho investovať veľa a potom zistiť, že ma to nebude baviť a foťák bude iba doma.S fotením zatiaľ veľké skúsenosti nemám preto žiadam o radu čo a ako. Nechcem robiť žiadne ultra umelecké fotorgafie, ale aby boli fotky kvalitné (aj video). Čo by ste mi tak poradili?.. zatiaľ čo som pozeral na internete tak sa mi pozdával tento Fujifilm FinePix S2950.. alebo aký iný by ste mi poradili?..
...zamysli sa....prečo iní investujú do fotovýbavy tisíce?