chcel by som sa spýtať čo si mám pri kúpe fotoaparátu všímať (okrem MPix). Aké sú rozdieli medzi kompaktom ultrazoomom a vreckovým ultrazoomom či tam ide len o veľkosť alebo aj kvalitu fotoaparátu. Chystám sa kúpiť si nový foťák tak do 200€. Viem, že je to málo ale som zatiaľ nepracujúci študent ktorého napadlo niečo také ako je fotenie. Nechcem do toho investovať veľa a potom zistiť, že ma to nebude baviť a foťák bude iba doma.S fotením zatiaľ veľké skúsenosti nemám preto žiadam o radu čo a ako. Nechcem robiť žiadne ultra umelecké fotorgafie, ale aby boli fotky kvalitné (aj video). Čo by ste mi tak poradili?.. zatiaľ čo som pozeral na internete tak sa mi pozdával tento Fujifilm FinePix S2950.. alebo aký iný by ste mi poradili?..
Cau, uz mam objektiv, velky aparat a prve foto na cb negativ (zatial len na 6x8 cm, lebo ine neviem slusne naksenovat). Uz 6x8 cm je take, ze na prdel sa pada ... Aparat Toyo 45G ma vysiel na 166 EUR. To by sa asi zmestilo do cavovho rozpoctu, co myslis?
Cau, uz mam objektiv, velky aparat a prve foto na cb negativ (zatial len na 6x8 cm, lebo ine neviem slusne naksenovat). Uz 6x8 cm je take, ze na prdel sa pada ... Aparat Toyo 45G ma vysiel na 166 EUR. To by sa asi zmestilo do cavovho rozpoctu, co myslis?
Fuha, musel som googlit, nepoznal som, ale vyzera to brutalne. Gratulujem
skus este 1-2 vikendy obetovat brigade,a zozen si canon 30D alebo nikon D50/60/70, to by sa ti do 300eur malo zmestit plus skus v bazare najst daky setak 18-55mm do 100eur.. fotky budes mat ohodne lepsie
Do 200€ hladaj model zavedenej znacky a s co najpraktickejsim rozsahom objektivu. Prave objektiv rozhoduje o tom, co mozes odfotit, ked ostatne parametre a funkcie su velmi podobne. AK si priplatis 25€, tak mozes mat velmi slusny kompakt s dobrym objektivom.
skus este 1-2 vikendy obetovat brigade,a zozen si canon 30D alebo nikon D50/60/70, to by sa ti do 300eur malo zmestit plus skus v bazare najst daky setak 18-55mm do 100eur.. fotky budes mat ohodne lepsie