Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Staršia zrkadlovka vs. novší ultrazoom/kompakt

RichardBolcho
2011-10-24 11:20:19+02
Čaute. Forúm som študoval, nejaké vhodné informácie mám, základy fotografovania tiež, či už so zrkadlovkou alebo kompaktom (Som študent strednej súkromnej umeleckej školy) a mám na Vás otázku, ktorú ste si už prečítali v názve témy, mám dilemu a málo peňazí.
Tak poraďte ísť do Canon 20D so seťákom, brašňou a nejakým príslušenstvom
alebo do canon G9 poprípade Nikon p90/L120.
Fotografujem so svojím starším rodinným kompaktom a fotím všetko, fotím aj úlohy do školy, kde ich ďalej spracovávam a upravujem v grafických softwaroch. Tak sa chcem spýtať na Váš názor, možno aj názor z vlastnej skúsenosti...
Pýtal som sa v škole, učiteľov fotografie, grafiky, multimédii, a sú rozporuplný, jedný sú za vyššie rozlíšenie, druhý zas za vymeniteľnosť skiel atď.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-10-24 11:46:49+02
Myslim, ze skor nez vyber fotaku riesis nedostatok penazi a to je asi otazka na forum nejakeho financneho portalu. Sam si asi zistil, ze zrkadlovka je to prave pre niekoho, kto sa chce fotografii venovat seriozne, ale nemas na nu peniaze. Tak sa chces teraz nechat utvrdit, ze by ti stacilo aj nieco lacnejsie alebo zastarale.
Odpoved na tvoju otazku je: Fotografia nie je lacny konicek, lacne studium a vobec nie lacne povolanie. Zozen peniaze a investuj do svojho vzedlania.
 
flanker
2011-10-24 11:48:35+02
Komplexna otazka . Jedno aj druhe ma svoje klady aj zapory. Myslim, ze bude dost ludi, co ti ich vymenuju. Pocinajuc cenou (i buducimi nakladmi), cez kvalitu fotiek, ovladanie az po tvoje buduce potreby a zameranie. Musis si stanovit priority a vybrat si potom z tych kladov a zaporov. Vyhra ten, kto bude mat najviac bodov ....
 
RichardBolcho
2011-10-24 11:53:34+02