Fórum » Vyberáme fotoaparát

Výber zrkadlovky

ZacI
ZacI 2011-11-28 11:20:55+01
Dobrý deň, preštudoval som si veľa článkov, pozrel veľa recenzií a nakoniec som si zložil "zostavu" ktorú by som si rád zaobstaral a tak som prišiel sem po radu.

Zostava:

Telo: Canon 550D [url]http://www.pixmania.sk/sk/sk/5482188/art/canon/eos-550d-telo.html#pix-review[/url]
Objektívy: [url]http://www.pixmania.sk/sk/sk/2986/art/canon/objektiv-ef-50-mm-f-1-8-i.html[/url]
a [url]http://www.pentask.sk/objektiv-tamron-af-sp-17-50mm-f-2-8-pro-canon-xr-di-ii-ld-asp-if-_d11914.html[/url]
Príslušenstvo: [url]http://www.pentask.sk/prislusenstvi-canon-lp-e8-li-ion-aku-pro-eos-550d_d43321.html[/url]
[url]http://www.pentask.sk/pametova-karta-sandisk-secure-digital-ultra-sdhc-16gb_d33113.html[/url]
a ešte neakú brašnu, ktorú by ste mi mohli poradiť

Chcel by som sa opýtať na váš názor na túto zostavu, poprípade čo by ste zmenili, poradili mi, ale som študent, čiže nad tých cca 1000e by som fakt nerád šiel.

Moje skúsenosti so zrkadlovkou:
- fotil som s požičaným Nikonom D 3100 a objektívmi AF-S 18-55 mm f/3,5-5,6G DX VR a 18-105mm F3.5-5.6G AF-S DX VR ED
- s oboma sa mi fotilo dobre, aj stávalo sa mi často, že mi nestačila ich svietivosť( preto som vybral ten Tamron)

Od kamaráta som mal poradené, že by som si mal vybrať telo od Canonu, kvôli cenám objektívov. Mne to je jedno či Canon, či Nikon, nemám problém sa naučiť v novom prostredí, čiže ak by bol lepší Nikon, nie je problém.

Čo budem fotit?
- Väčšinu fotiek budú tvoriť fotky prírody(možno architektúry) a potom v menšom množste rodinné oslavy, akcie s kamarátmi( preto ten canon objektív)

Ďakujem

Marek Janicko
2011-11-28 14:41:01+01
príspevok od: ZacI
No ten Pentax K-r je zaujímavé zariadenie, ale je to asi ekvivalent k 550D všakže? Ale neako ma to neláka k tomu Pentaxu, ak tam nie je až taký rozdiel.

Ešte k pamäťovkám, stačí mi klasická Class 10 aby to stíhalo FullHD pri 25fps?