Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Výber zrkadlovky

ZacI
ZacI 2011-11-28 11:20:55+01
Dobrý deň, preštudoval som si veľa článkov, pozrel veľa recenzií a nakoniec som si zložil "zostavu" ktorú by som si rád zaobstaral a tak som prišiel sem po radu.

Zostava:

Telo: Canon 550D [url]http://www.pixmania.sk/sk/sk/5482188/art/canon/eos-550d-telo.html#pix-review[/url]
Objektívy: [url]http://www.pixmania.sk/sk/sk/2986/art/canon/objektiv-ef-50-mm-f-1-8-i.html[/url]
a [url]http://www.pentask.sk/objektiv-tamron-af-sp-17-50mm-f-2-8-pro-canon-xr-di-ii-ld-asp-if-_d11914.html[/url]
Príslušenstvo: [url]http://www.pentask.sk/prislusenstvi-canon-lp-e8-li-ion-aku-pro-eos-550d_d43321.html[/url]
[url]http://www.pentask.sk/pametova-karta-sandisk-secure-digital-ultra-sdhc-16gb_d33113.html[/url]
a ešte neakú brašnu, ktorú by ste mi mohli poradiť

Chcel by som sa opýtať na váš názor na túto zostavu, poprípade čo by ste zmenili, poradili mi, ale som študent, čiže nad tých cca 1000e by som fakt nerád šiel.

Moje skúsenosti so zrkadlovkou:
- fotil som s požičaným Nikonom D 3100 a objektívmi AF-S 18-55 mm f/3,5-5,6G DX VR a 18-105mm F3.5-5.6G AF-S DX VR ED
- s oboma sa mi fotilo dobre, aj stávalo sa mi často, že mi nestačila ich svietivosť( preto som vybral ten Tamron)

Od kamaráta som mal poradené, že by som si mal vybrať telo od Canonu, kvôli cenám objektívov. Mne to je jedno či Canon, či Nikon, nemám problém sa naučiť v novom prostredí, čiže ak by bol lepší Nikon, nie je problém.

Čo budem fotit?
- Väčšinu fotiek budú tvoriť fotky prírody(možno architektúry) a potom v menšom množste rodinné oslavy, akcie s kamarátmi( preto ten canon objektív)

Ďakujem
 
ZacI
2011-11-28 16:34:57+01
príspevok od: wayne
Ked maju kamarati Canon, kup si Canon a balast okolo toho neries. Ma to vyhodu - mozes mat supercool fotak so supercool stylovymi objektivmi, ale co z toho ked v okoli 100km budes jediny kto ho ma a budes si musiet vsetko kupovat alebo poziciavat od neznamych ludi?