Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Ktory Olympus PEN?

catherine214
2012-01-05 15:39:05+01
Zdravim vas, som tu nova a potrebujem surne poradit pri vybere noveho fotoaparatu,
uvazujem nad kupou olympusu e-pm1 alebo e-pl3a neviem sa rozhodnut, som ochotna ivestovat 500 eur, nie som ziadny fotograf, som amater a ani nemam ambicie byt profik, ale potrebujem kvalitne a dobre fotky, fotim najma svoje deti a je to velkyyy problem, vie to kazdy kto deti ma, ze neposedia nepockaju, preto potrebujem nieco, co dobre a rychlo ostri, pen mi odporucil znamy, ze robi dobre fotky, len ja stale vaham, lebo ja potrebujem len robit cvak nemam cas nic nastavovat, skratka vyberiem fotak a fotim. Prosim o rady, nakolko uz chcem mat fotak co najskor doma, stary vobec uz nevyhovuje, vsetk fotky su rozmazane, maly lozi je problem ho udrzat v klude. dakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-01-05 16:00:31+01
Rychle ostrenie ti nezaruci dobre fotky deti. To ti zaruci len to. ze sa naucis fotit a dobre fotak ovladat. Ak sa nechces zaoberat ovladanim, staci ti E-PM1.

Pekne som ti premenoval temu na zmysluplnejsi nazov?
 
catherine214
2012-01-05 16:14:34+01
príspevok od: Karol Srnec
Rychle ostrenie ti nezaruci dobre fotky deti. To ti zaruci len to. ze sa naucis fotit a dobre fotak ovladat. Ak sa nechces zaoberat ovladanim, staci ti E-PM1.

Pekne som ti premenoval temu na zmysluplnejsi nazov?
Dakujem za premenovanie temy, no nehovorim, ze to musi byt len pen, mozno je aj nieco ine, toto bolo len jedno odporucenie znameho, ja si rada necham poradit od odbornikov, a ako sa mam naucit dobre fotit? ked som videla peny nazivo, viac sa mi pacil epl3 a citala som aj vase recenzie, aj tak som z toho jelen...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-01-05 16:21:42+01
príspevok od: catherine214