Fórum » Vyberáme fotoaparát

NIKON D5100 vs Canon EOS D600

laurita
laurita 2012-02-29 23:25:15+01
Dobrý deň, znova vás idem otravovať . Potrebujem poradiť, som začiatočník v zrkadlovke a rozmýšľam nad kúpou jedného z nich, no stále som sa nerozhodla vzhľadom na to že by som chcela viac fotiť portrét, ako napr krajinku, chcela by som vedieť a poznať váš názor ktorý s týchto fotoaparátov by sa na to hodil viac, viem závisí to aj od objektívov ale to si vyberiem neskôr k danému fotoaparátu.
Je to súrne
Ďakujem.

viking81
2012-03-20 07:10:47+01
btw....pre druhy krat to prosim ta nepis do kazdej temy ktoru zbadas !!! staci do jednej....niekto ochotny sa uz najde kto ti poradi...repsektive....citala si tie prispevky co tam uz napisane boli ? asi nie....lebo odpoved by si isto nasla...

hladacvody
2012-03-20 08:36:32+01
Canon EOS D600

NIKON D666
2012-03-20 08:37:51+01
príspevok od: laurita
Dobrý deň, znova vás idem otravovať . Potrebujem poradiť, som začiatočník v zrkadlovke a rozmýšľam nad kúpou jedného z nich, no stále som sa nerozhodla vzhľadom na to že by som chcela viac fotiť portrét, ako napr krajinku, chcela by som vedieť a poznať váš názor ktorý s týchto fotoaparátov by sa na to hodil viac, viem závisí to aj od objektívov ale to si vyberiem neskôr k danému fotoaparátu.
Je to súrne
Ďakujem.
D5100 bude uplne super tiež som začínal na D40 čo ja táto amatérska rada, dnes je veľký výber objektívov už vstvaným motorom. Takže tu by som to neriešil ab ral by som nikon aj kôli jednoduchšiemu ovládaniu

Conscientia
2012-03-20 09:59:43+01
Je to súrne
Ďakujem.
hello, mrkni sem http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Nikon-D5100

... najlepšie ale bude, keď chytíš oba foťáky do ruky a vyhrá sympatickejší ... sú totiž takmer identické ... niekto si obľúbi nikon, iný canon

Midzi
2012-03-20 11:13:09+01
príspevok od: Conscientia
hello, mrkni sem http://snapsort.com/compare/Canon-600d-vs-Nikon-D5100