Fórum » Vyberáme fotoaparát

Výber fotoaparátu

ginny
ginny 2012-03-04 17:14:05+01
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či by ste mi nevedeli poradiť pri výbere nejakej zrkadlovky.. Nemôžem povedať že som začiatočník, ale nedostatky v oblasti fotenia určite mám .. Venujem sa fotografovaniu už dlho (nie však so zrkadlovkou).. Chcela by som už ale prejsť na vyššiu úroveň fotografie, lebo väčšinou fotím zvieratá, ľudí, prírodu a na to by som potrebovala už lepší foťák ako nejaký kompakt.. Preto sa chcem spýtať, či by ste mi nevedli doporučiť nejakú zrkadlovku s objektívmi (nikon, cannon), s ktorou by som mohla fotiť nejaké pekné, profesionálne fotky, aby už proste tá fotka nejako vyzerala

A ešte jedná otázka, keď si chcem nakúpiť objektívy, môžem si kúpiť lacnejšie telo? Lebo objektívy makro, zoom, pevné sklo si chcem určite kúpiť a neviem či by bol rozdiel mať tie objektívy v nikon d3100 alebo nikon d90

Vopred ďakujem za odpoveď =)

MaPe
2012-03-04 20:24:39+01
príspevok od: Jozi Mačutek
Aspon taku temu nemusim vymyslat mam ju tu presne to iste potrebujem aj ja
a u teba cenový strop neháš tiež na nás?

MaPe
2012-03-04 20:28:18+01
príspevok od: Peto15
Podla mna nikon D3100 neni drahí neni zlí a najviac ide o objektívi
ak by som sa vedel prisposobiť s financiami a šiel by som do nikonu tak d3100 nikdy ! nie je zlé, ale tak nikon má aj lepšie telá ako d3100...D90 a dalšie... Ty máš D3100 ako pozerám ale držal si v rukách (fotil) si s niečim lepším? Asi nie lebo kedy áno hned meníš názor na D3100 (valstná skusenost ale s Canonom)

Peto15
2012-03-04 20:38:26+01
príspevok od: MaPe
ak by som sa vedel prisposobiť s financiami a šiel by som do nikonu tak d3100 nikdy ! nie je zlé, ale tak nikon má aj lepšie telá ako d3100...D90 a dalšie... Ty máš D3100 ako pozerám ale držal si v rukách (fotil) si s niečim lepším? Asi nie lebo kedy áno hned meníš názor na D3100 (valstná skusenost ale s Canonom)