Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či by ste mi nevedeli poradiť pri výbere nejakej zrkadlovky.. Nemôžem povedať že som začiatočník, ale nedostatky v oblasti fotenia určite mám .. Venujem sa fotografovaniu už dlho (nie však so zrkadlovkou).. Chcela by som už ale prejsť na vyššiu úroveň fotografie, lebo väčšinou fotím zvieratá, ľudí, prírodu a na to by som potrebovala už lepší foťák ako nejaký kompakt.. Preto sa chcem spýtať, či by ste mi nevedli doporučiť nejakú zrkadlovku s objektívmi (nikon, cannon), s ktorou by som mohla fotiť nejaké pekné, profesionálne fotky, aby už proste tá fotka nejako vyzerala
A ešte jedná otázka, keď si chcem nakúpiť objektívy, môžem si kúpiť lacnejšie telo? Lebo objektívy makro, zoom, pevné sklo si chcem určite kúpiť a neviem či by bol rozdiel mať tie objektívy v nikon d3100 alebo nikon d90
Tak v postprocese je mi jasne preco je sum ak je ale sa mi zda ze ked raw otvorim tak je to moc sumive pocuj ty gula ked budem na kompe tak sem neco hodim teraz nesom na svojom kompe. Abo este poriadne pofotim a pocitam si o tom
odporucam druhu moznost ale len tak pre zaujimavost nahraj potom nejake fotky....nez zistime kde mas hranicu citlivosti na sum...
Zbytocne zalozena tema. Staci si precitat fotoskolu vyber techniky a par tem vo fore.
3/4 takychto zbytocnych tem ma tento isty scenar: fotolama si zalozi konto a jej prva aktivita je, ze vytvori novu temu do flora. e-sefe je problem technicky nastavit to ze nove konto moze zakladat nove temy az po 72 hodinach?
rozumiem, ze d3100 je entry-level telo, na ktorom su asi zbytocne profiskla, cize tie velke a tazke. ak sa v tom ale trosku vyznas, mam doma d5100 s objektivom 16-85 a rozmyslam kupit este af-s 70-200/2.8. urobim dobre alebo je toto sklo na take telo prilis dobre? inak polozena otazka znie, od ktoreho tela vratane a vyssie je vhodne taketo (alebo ine velke a tazke) sklo?