Dobrý deň ... najneskôr o 2 týždne by som si chcel kúpiť svoju prvú zrkadlovku , doteraz som fotil len s kompaktom a už by som chcel prejsť na niečo lepšie . Najradšej fotim prírodu , kvety , západ slnka atď. Malo by to byť niečo do 600 eur aj s objektívom . Pozeral som canon eos 550D a nikon D3100 . Ale neviem nevyznám sa v tom tak som si prišiel po nejaké rady Vopred ďakujem ..
tak lebo ja radšej chcem nový foták a 40D by som musel kupovat z bazáru ...
Tiež som sa pred rokmi rozhodoval či novú xxxD radu, alebo bazárovú xxD radu. Kúpil som 20D a tento krok som nikdy neľutoval. Ak by som sa mal teraz rozhodnúť, tak radšej vyššiu radu z bazáru, ako nižšiu novú. Keď raz pričuchneš k lepšej ergonómii tela, tak sa nebudeš chcieť vracať späť k horšiemu.
Lenže ja som začiatočník nepotrebujem polo profi zrkadlovku ... len o to ide že uz som kupil nie 1 vec z bazáru a po čase sa pokazila a potom som si povedal ze uz len nove budem kupovat.
Lenže ja som začiatočník nepotrebujem polo profi zrkadlovku ... len o to ide že uz som kupil nie 1 vec z bazáru a po čase sa pokazila a potom som si povedal ze uz len nove budem kupovat.
rozumiem..ten finančný limit je stále 750€ ako predtým, či ?
som pred niekoľkými dňami písal od D90+18-105...
D90 je poloprofi (aj keď sa píše, že lepšia amatérska zrkadlovka) z vlastných skúsenosti bola moja prvý zrkadlovka Nikon D60, niečo ako D3100 alebo 550D len staršie..keď som videl D90, túžil som po nej, to držanie, ten komfort práce,...
tak najprv bol limit 600 eur ... poto som rozmýšlal ze pockam a dosetrím ale tak neviem moc sa mi už nechce čakat ... ja som nepísal ze amaterska je lepsie len že som začiatočník tak že mi netreba polo profesionalnu