Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Aký objektív na fotenie portrétov v dostupnej cene

Nathalii
2015-09-17 08:27:47+02
Prosím Vás rozmýšlala som nad kúpou nového fotoaparátu aby boli fotografie v čo najlepšej kvalite pri fotení stužkových, portrétov a podobne,no som študent, ktorý zarába, ale nie zas v takom množstve mám canon 550D už staršia verzia no keby ste mi poradili či radšej teda zainvestovať do fotoaparátu alebo mi stačí len lepší objektív. Potrebujem kvalitné fotografie, dobrá svetelnosť, rozostrené pozadie no všetko čo k portrétom patrí. Cena tak do 1000€. Ďakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-09-17 08:40:53+02
No ako student mas sakra velky rozpocet. Mzes mat hned dva pekne objektivy. Novy Canon EF 50/1,8 STM a k nemu EF 85/1,8 a este ti aj dost zvysi. Za 1000€ ale mozes zohnat aj fantasticky EF 135/2. Na APS-C bude ale neprakticky dlhy, najma v interieri, ale do exterieru nic lepsie nezozenies.
 
Martin8101
2015-09-17 09:09:00+02
príspevok od: Karol Srnec
No ako student mas sakra velky rozpocet. Mzes mat hned dva pekne objektivy. Novy Canon EF 50/1,8 STM a k nemu EF 85/1,8 a este ti aj dost zvysi. Za 1000€ ale mozes zohnat aj fantasticky EF 135/2. Na APS-C bude ale neprakticky dlhy, najma v interieri, ale do exterieru nic lepsie nezozenies.
A nebolo by lepsie aj nieco univerzalne? Napr. 17-55/2.8 + nejaky pevny svetelny (35mm, 50mm alebo 85mm). Asi skor ako vysokospecificky, i ked fantasticky portretak...
 
Nathalii
2015-09-17 09:09:42+02
No študent s dvoma prácami a pekne dlho šetriaci takže tak by som to zhodnotila ďakujem veľmi pekne za odpoveď
 
katjo
2015-09-17 09:18:53+02
Skôr by som možno volil inú kombináciu - väčší rozsah ohnísk - na tie portréty buď 50mm (ekv.80), alebo 85 (ekvivalent 136)
+ na tie stužkové a ďalšie žánre "kontaktnej" fotografie - 35mm (ekv.56), napr. Sigma ART f/1.4
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-09-17 09:22:35+02
príspevok od: Martin8101