zdravicko... chcel som sa opytat na nazory uzivatelov tychto objektivov.. s IS myslim tu prvu verziu (nie IS II) pisal som uz s jednym fotografom, ktory vlastni tento objektiv bez IS a podla jeho skusenosti ked mal IS, robilo to neostrejsie fotky a bez IS si velmi pochvaluje ako jeden z naj objektivov co ma... ake mate skusenosti vy? taktiez som si pozeral prewiev tychto 2ch verzii a bez stabilizacie vyzera byt ostrejsi objektiv...
pytam sa hlavne preto, lebo planujem kupit tento obj. (na IS II nemam peniaze) a kedze novy bez IS stoji cca 1200e a s IS (este sa predava) stoji okolo 1650e, nie je to velky rozdiel, no rad by som usetril peniaze.. tak neviem ci postaci aj verzia bez is (ktora vyzera byt na tom lepsie ako s IS).. fotim z ruky a chcel som tento objektiv vyuzit aj pri video mode... (tam bud stativ, respektive z ruky s pomocnym stativom na vyvazenie...) dik
Nic v zlom ale ja by som sa popozeral po bazaroch a Kúpil IS verziu je to rozdiel a ten stabilizátor robí svoje. Jeden Mam takmer nový, krabica a všetko čo k nemu patrí. Použitý asi 5x a možno by som ho predal
Nic v zlom ale ja by som sa popozeral po bazaroch a Kúpil IS verziu je to rozdiel a ten stabilizátor robí svoje. Jeden Mam takmer nový, krabica a všetko čo k nemu patrí. Použitý asi 5x a možno by som ho predal
ja by som ho mozno zas zobral dali by sa poslat podrobnosti ako cena poslat mailom?
ak to máš na šport a dlhšie časy ako 1/500 nepoužiješ, kúp si bez IS; mal som najskôr bez IS, teraz mám s IS, pretože fotím z ruky; myslím si, že rozdiel v kvalite by som zbadal, ak by ma niekto s lupou v ruke na niečo upozornil a tú lupu mi podal ( aje otázne, v či prospech by to bolo)
ak to máš na šport a dlhšie časy ako 1/500 nepoužiješ, kúp si bez IS; mal som najskôr bez IS, teraz mám s IS, pretože fotím z ruky; myslím si, že rozdiel v kvalite by som zbadal, ak by ma niekto s lupou v ruke na niečo upozornil a tú lupu mi podal ( aje otázne, v či prospech by to bolo)