Ahojte, som fotografka. vlastne ešte nie som, ale chcela by som sa ňou stať. Vedie ma k tomu moja túžba dostať sa na žurnalistiku, kde k môjmu prijatiu by pomohlo ak by som bola schopná produkovať a vystavovať svoje ako tak schopné fotky. K splneniu tohto sna my bohužiaľ chýba objektív.... Nenašla by sa nejaká dobrá duša, ktorá by mi darovala nejaký lacný setový objektív ? Na ebay-i kúpila NIKON D90...ĎAKUJEM P.S.: chcela by som ešte dodať, že dúfam, že mojím príspevkom nikoho neurážam
Ahojte, som fotografka. vlastne ešte nie som, ale chcela by som sa ňou stať. Vedie ma k tomu moja túžba dostať sa na žurnalistiku, kde k môjmu prijatiu by pomohlo ak by som bola schopná produkovať a vystavovať svoje ako tak schopné fotky. K splneniu tohto sna my bohužiaľ chýba objektív.... Nenašla by sa nejaká dobrá duša, ktorá by mi darovala nejaký lacný setový objektív ? Na ebay-i kúpila NIKON D90...ĎAKUJEM P.S.: chcela by som ešte dodať, že dúfam, že mojím príspevkom nikoho neurážam
... skus pripojit foto (autoportret) / najlepsie celej postavy ... to by mohlo na dobre duse zabrat
PS : ako mam intepretovat vetu "Na ebay-i kúpila NIKON D90"?
že som si na ebay kúpila NIKON D90 ale "som si" sa nejako stratilo po ceste ale vďaka za radu
este pred par desiatkami minut ti ten D90 kupil najlepsi priatel ...
ps1 : fotku som si nasiel v tvojom profile ps2 : jedne nadbytocny setak 18-55VR mam. Ale je ve sete s D60 a Ikelite 6804.1 - bez portu (5503.50), ten potrebujem k novej 6801.70
OK tak seriozna ponuka ... najdi(te) mi kupca na ten Ikelite 6804.1 (900 EUR) a 18-55VR je ako provizia ...
kedze kopem kanale v UK (ale iba do konca mesiaca, potom idem smer praha na pol roka) odporucil by som ti ak tam mas nejakeho znameho http://www.gumtree.com/digital-camera-accessories/london
inac neviem, btw, setak by som jej ponukol aj svoj, ale uz je rozpadnuty, takze ak to ma niekto odlozene v supliku tak aspon za nejeku aspon symbolicku cenu...
Daroval by mi niekto nikon setový objektív?