Zaujimalo by ma par nazorov ,aku techniku zvolit pre svadobne foto?
(od Canonu)Myslite ze objektivy ako Canon 85mm f-1,8,Tamron 17-55mm f-2,8 a Canon 90-300mm su na zaciatok dostacujuce?
Albedo to je idealny pripad, ked to fotografa bavi a chce sa zlepsovat. Ale su aj taki ´profesionalni svadobni fotografi´, ktorym staci entry level model zrkadlovky zo setovym objektivom, externym bleskom, popripade tele 70-300/F4-5.6 a hor sa fotit svadby. No videl som uz aj pana fotografa s EVF Panasonicom FZ30 :D
Prudas pozrel som si tvoju galeriu na webe, ak to bola tvoja prva svadba tak to bol celkom dobry pocin, podarene. Len si naprav jednu malu gramaticku chybu, to t (svatby) mi nesedi ;)
Ferdo, diky moc. Jeeesssuuss, to je tak ked sa niekto stale ponahla :) btw, tie fotky co su na webe su len tak narychlo sprocesovane, uteka tam vyvazenie bielej atd. Budem to musiet updatnut, ak ich vobec budem pchat na webku :) Osobne by som to s odstupom casu videl uz teraz uplne inak. Btw, pacia sa mi Tvoje fotky, vidiet ako si od svadby ku svadbe napredoval. Mas fajn napady.
To mas pravdu, niekedy sa mi rozum zastavuje nad vybavou niektorych panov ´fotografov´, ale hlavne odvahou fotit svadbu, s takou vybavou :-) Ale nieje to pripad len nasich svadobnych fotografov, tyka sa to aj fotoreporterov z niektorych slovenskych tlacovych agentur. Stretol som nedavno jedneho ´pana fotografa´ z TASR na jednom podujati, ktory v jednej ruke drzal nikon d40 s vysunutym vstavanym bleskom a so setacikom, a v druhej ruke drzal nejaku kamku na homevideo :D No trapas...
zamestnanci maju D3 + 24-70/2.8 a dalsie objektivy, v ´horsom´ pripade D2x + 17-55/2.8.
inak na ´zdokumentovanie´ udalosti je to v podstate jedno. oni nerobia umenie, vacsinou prinasaju spravy v malom rozliseni a papier znesie vela (aj 2mpix fotky z mobilu na 2xA4, vid obcas nemenovany najcitanejsi bulvar)