Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Prosim poradte,kupa fotaku

Swifty50s
Swifty50s 2008-11-19 23:25:27+01
som zaciatocnik a chcem nejaky lacneisi schopny fotak chcem fotit hlavne ludi skorej nejake modne foto a pod.,pripadne krajinu. cena by mala byt okolo 5 tis. ja viem ze to nie je moc no snad to doladim vo photoshope :))) mam obmedzene moznosti. pozeral som tieto fotoaparaty no nemam s nimi ziadne skusenosti takze : Panasonic Lumix DMC-FZ8 čierny (5600sk) alebo FUJI FinePix S5800 čierny (3600sk) alebo EasyShare Z8612 IS (3900sk)alebo FinePix S1000fd (5500sk) alebo na inzerat jeden typek predaval Canon EOS 350D za 5000sk nafotenych asi 28000 zaberov ale to bude asi bez zaruky a vobec sa v tom nevyznam takze prosim poradte kludne aj iny fotak dik..
 
javelin
2008-11-20 18:30:34+01
Súúúúhlas , ja končím s radami na akú kolvek tému typu: Som začiatočník poradte ..... aký kompakt ...akú zrkadlovku....kolko mi to briblíži...nevycvakám si zavierku.....Canon ,alebo Nikon.....sorry mne tiež nikto neradil a žijem....zahajujem zimný relax v Rakúskych a Slovenských lyž. strediskách.....
 
Ultra TXF
2008-11-20 18:32:42+01
Díki za pochopenie... :)
 
Ultra TXF
2008-11-20 18:34:42+01
príspevok od: javelin
Súúúúhlas , ja končím s radami na akú kolvek tému typu: Som začiatočník poradte ..... aký kompakt ...akú zrkadlovku....kolko mi to briblíži...nevycvakám si zavierku.....Canon ,alebo Nikon.....sorry mne tiež nikto neradil a žijem....zahajujem zimný relax v Rakúskych a Slovenských lyž. strediskách.....
Jááááj,už sa teším na lyžovačku......možno sa stretneme,chodím do rakúska i na slovensku . Urobím ti peknú fotku :)
 
dedo Milan
2008-11-20 18:37:15+01
príspevok od: bear
Ale tymito reakciami tomu velmi nepomahas, ak potom niekto najde taketo vlakno, je lepsie, ked na neho nebude ziadna reakcia a bude hladat dalej. Ak zacne citat 20 offtopic reakcii, potom rezignuje a aj tak polozi tu istu otazku znova.