Nemáte nejaké info, kedy bude už konečne nový model NIKON D90? Teším sa na fotenie, ale nechcem kúpiť už skoro 2 roky starý model. Objektív už mám vybraný, bude to 16-85 a neskôr dokúpim 70-300. Pokiaľ by sa našiel niekto v Nitre, kto by bol ochotný zaučiť a poradiť začínajúcemu "fotografovi" budem rád.
zivotny cyklus Nikonov triedy XX a vyzsie je nastastie dlhy a ked pride nastupca D90, predpokladam ze potom budes cakat kedy zlacnie z uvodnej ceny o nejakych 120E dolu.. Nikon je kvalita co sa rada necha zaplatit. Ak ho potrebujes teraz, teraz si ho kup. D90 nema vaznejsie nedostatky.
neobvykle úplne súhlasím, nedávno som jeden použil a je to super mašinka, nekonečné čakanie na to čo príde je nezmysel, D90 je osvedčený odel, má vychytané muchy, výbornú cenu a perfektnú funkčnosť. Fakt neviem čo by si viac chcel. osobne sa nazdávam že ako začiatočník ho na betón nevyužiješ, ale kúp ho.
Občas ma prepadne myšlienka, ako by som s talentovaným fotografom pokecal mať ho na polmetrový dostrel mojich dvoch frajeriek , (pravá - ľavá)....ako vravím len myšlienka.....hambím sa za ňu.....ale kedže už máme to tú demokraciu, myslieť si možem čo chcem....:)))))
dost zle ze nemas na ine frajerky ako lavacku a pravacku.. :D
poznámka na mieste.
nechcel som s tým oceľovým hrotom meriacej pásky poškrabať predný člen tak som len odmeral telo+70-200. Spočítal som a odpočítal som cca. stratu dlžky roky, ktorú potrebujem na úchop (zohnuté prsty). nerobil som sériu meraní ale vzorec u mňa:
82cm+26cm-4cm=102cm
Nástupca NIKON D90
Apropo dal som si tú námahu a zmeral som si chápadlo....80 cm....:))))
bez 70-200: 82 cm
s 70-200: 104 cm
idete...
Hlavne tá časť s nasadenou 70-200?.
Má byť na tele, alebo sa má držať v ruke, alebo položená pri ruke, alebo ako?
nechcel som s tým oceľovým hrotom meriacej pásky poškrabať predný člen tak som len odmeral telo+70-200. Spočítal som a odpočítal som cca. stratu dlžky roky, ktorú potrebujem na úchop (zohnuté prsty). nerobil som sériu meraní ale vzorec u mňa: