Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Ktory objektív?Prosim poradte

vetvicka
2010-12-04 11:40:25+01
Zdravim.Prednedavnom som si kupila Canon 400d telo a teraz k nemu hladam nejaky lepsi objektiv.Kedze som lajk a vo fotografovani sa velmi nevyznam prosim o radu.Nasiel by sa nejaky schopny objektiv do 200 eur?Ja rozmyslam nad ty mito dvomi,mozte mi poadit ktory je lepsi,alebo mam si kupit nejaky iny?prvy je tu:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32306&category_id=2748&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1....a druhy:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32045&option=com_virtuemart&Itemid=100...dakujem
 
kecal
2010-12-04 11:53:33+01
žiadny ....

nielen že sa nevyznáš vo fotení, ale nevieš ani používať dostupné informácie, internet a podobne.....

A z logiky by si prepadola - nemá ju tvoja otázka vôbec, nakoľko sa jedná o dva úplne odlišné objektívy, oba sú to takmer najhoršie ( najlacnejšie ) čo sa vôbec dá zohnať. Jedno je dlhé zoom sklo a druhé ultrazoom záklaďák.

Logické by bolo napísať na čo ten objektív chceš .. určite bude super s tou 70-300 fotiť detičky v izbe ako sa hrajú ... :-D
 
kecal
2010-12-04 11:53:33+01
žiadny ....

nielen že sa nevyznáš vo fotení, ale nevieš ani používať dostupné informácie, internet a podobne.....

A z logiky by si prepadola - nemá ju tvoja otázka vôbec, nakoľko sa jedná o dva úplne odlišné objektívy, oba sú to takmer najhoršie ( najlacnejšie ) čo sa vôbec dá zohnať. Jedno je dlhé zoom sklo a druhé ultrazoom záklaďák.

Logické by bolo napísať na čo ten objektív chceš .. určite bude super s tou 70-300 fotiť detičky v izbe ako sa hrajú ... :-D
 
kecal
2010-12-04 11:59:10+01
A potešilo na:
Prednedavnom som si kupila Canon 400d telo a teraz k nemu hladam nejaky lepsi objektiv

ak chceš ´lepší´ objektív ( nepíšeš čo máš ) tak potom si priprav nie desiatky, ale stovky a tisíce €

.-DDD
 
kecal
2010-12-04 11:59:10+01
A potešilo na: