Fórum » Nikon fórum

Nikon vs. Canon

cacuka
cacuka 2013-01-01 14:29:14+01
Mam obrovsku dilemu, neviem ci si mam kupit Nikond7000 alebo Canon60D??? Moze mi niekto pomoct? Dakujem

ROBAN
2013-01-01 15:22:35+01
cacuka... Ten kto používa CANON ti povie, že si máš vybrať ten. Ten čo používa NIKKON, ti povie, že ten je lepší...

Mám natankovať benzín z OMW alebo Slovnaftu? Je to tá istá otázka.

cacuka
2013-01-01 15:28:56+01
príspevok od: Neschopko
Prečo? Ak sa niekomu páči a chce sa učiť na takom, tak si kúpi taký. Nechcel som sa ťa nejako dotknúť tým, že sa na ňom chceš učiť ... len tak základne položená otázka, ako si ju sem dala ma viedla k názoru, že sa rozhoduješ úplne od základov.
Nechcelo sa mi pytat tak ze robim dojem ze som nejaky perfekt profi fotograf....Fotim uz ar dobrych rokou, a polozila som len jednu obycajnu otazku.......

Neschopko
2013-01-01 15:34:12+01
príspevok od: cacuka
Nechcelo sa mi pytat tak ze robim dojem ze som nejaky perfekt profi fotograf....Fotim uz ar dobrych rokou, a polozila som len jednu obycajnu otazku.......
oki

Iygor
2013-01-01 15:37:21+01
Ty si asi neni velmi normalny.....Ja mam nastudovane vsetko o tom, eln som chcela pocut nazor ludi ktori to pouzivaju.....Toto fakt nieje normalne, chces pomoct a namiesto toho ta niekto d......d.....e.
ľudia ktorí v praxi používajú tieto dva foťáky spolu pravdepodobne neexistujú, a ak áno je veľmi malá pravdepodobnosť že ich tu stretneš, buď ti poradia nikoňáci nikon alebo canonáci canon,
nehovoriac o tom že nikto nemôže vedieť lepšie ako ty čo potrbuješ, takže nikto ti nemôže dať lepšiu radu ako ty sama sebe...

markato1
2013-01-01 15:39:33+01