Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

Najlepsia fotka

Ronn
Ronn 2008-10-26 02:00:40+01
Zaujmalo by ma, ci ste videli fotografiu, ktora je pre vas ta najlepsia spomedzi vsetkych ktore ste doteraz videli, peknych fotiek je mnoho ale predsa mozno mate svojho favorita. Ja taku jednu mam, zaujala ma uz velmi davno, ked mi fotky nehovorili nic a povazoval som ich len za obrazky v casopisoch. Prave v jednom takom som objavil portret priam az hypnotizujuci, ktory sa jednoducho nedal prehliadnut. Myslim som tu fotku videl prvy krat v casopise Euroteleviza ako obrazok k dokumentu National Geographic. Az teraz som sa o nej dozvedel viac, ked som zacal patrat, kto vlastne na fotke je. Jedna sa o 12 rocne afganske dievca menom Sharbat Gula. Autorom foky je Steve McCurry (National Geographic) a bola vytvorena v r.1984. Je to uzasna fotka, staci jeden pohlad a navzdy si ju zapamatate. A nie som jediny kto tuto fotografiu povazuje za jednu z nafamoznejsich za celu historiu. Keby som mal hodnotit podla tohto serveru, impakt by bol 8 ;)

noiseless
2009-12-31 20:16:23+01
no tam sú vážne úžasné fotky .... veľký dojem vo mne zanechala táto ( http://inapcache.boston.com/universal/site_graphics/blogs/bigpicture/00s_12_18/006_21300429.jpg ) ... ale všetky z nich sú úžasné

Cako
ocenenie redakciou 2010-01-05 12:33:25+01
príspevok od: Lekso
Mne sa napriklad zo sportu paci takato akcnejsia
mozno je to uz stare :D ale pri prezerani ´najlepsich ´ fotiek som nasiel jednu ktora by sa ti tiez mohla pacit

jakubcaprnka.sk
2010-01-05 13:50:27+01
U mna momentalne vedie tato fotografia. Odfotene Tiborom Huszarom a ciganskom kare v Senci.

jakubcaprnka.sk
2010-01-05 13:50:33+01
U mna momentalne vedie tato fotografia. Odfotene Tiborom Huszarom na ciganskom kare v Senci.

jakubcaprnka.sk
2010-01-05 13:55:21+01
príspevok od: zajo
Pre mna jednoznacne táto
Pocul som ze tam niekde sedi aj slovak... oprav ma ak sa mylim.

Matúš Koprda
2011-05-05 13:59:27+02