Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

ZACIATOCNICI

Dodka
Dodka 2009-09-18 17:14:39+02

Slavo Jancisin
2009-09-21 22:10:25+02
príspevok od:
darmo, hlad je sviňa :o) len neviem, ci na nose je kus kurata, nejaky svetelny odraz alebo šušeň :o))
pozrel som originál ... je to kúsok baraniny ... tá bola v cene vstupného :)))

2009-09-21 22:12:05+02
príspevok od: Slavo Jancisin
pozrel som originál ... je to kúsok baraniny ... tá bola v cene vstupného :)))
chapem, zadarmo najlepsie chuti :o))

Sandal
2009-12-05 05:38:43+01
Ja som tiež začiatočník.
Niejaký ten rok som cvakal len so zámerom ´zachytiť obraz´... a ústredný objekt pekne do stredu :-).
V poslednom časa (cca 1/2 roka) som niečo poštudoval,niečo usledoval na iných fotkách a mám snahu o fotografovanie.Momentálne som v takej pozícii,že odfotím scénu,ktorá sa mi zdá atraktívna,s mnohými obmenami - čo sa kompozície týka,nastavenie foťáku.Niekedy sa k scéne vrátim za iných svetelných podmienok.Nafotím aj 30 záberov.No a potom jemné úpravy v PC.Úpravy sú fakticky len na úrovni cizelovania,lebo moje markantnejšie úpravy dopadli otrasne :-)).
Výsledná fotka sa mi celkom páči a zaradím ju do svojho archívu,prípadne odprezentujem na nete.
Ak sa k takejto fotke dostanem za niejaké dva mesiace tak už sa na ňu pozerám úplne ináč.Vidím hodne jej nedostatkov.Tam vidím svoj určitý vývoj.
Stáva sa to aj vám,čo ste skúsenejší?
Alebo aj fotografia z pred dvoch rokov je pre vás stále ´in´ bez akýchkoľvek závad a dnes by ste ju vytvorili rovnako,ako onehdá?

Kveto
2009-12-05 07:38:52+01
stáva :) a ideš na to celkom dobre, skús ešte nejaký normálny fotoklub

Sandal
2009-12-05 08:27:00+01
Konfrontácia určite.Bez spätnej väzby to je strieľanie kačíc slepými.

wayne
2009-12-05 12:19:12+01
tiez sa mi to stava, hoci teraz su tie intervaly dlhsie. vela mojich fotiek sa mi paci aj napriek nedokonalostiam, no nezatracujem ich, viem kde si davat pozor a snazim sa pri foteni na ziskane vedomosti nezabudnut

martinko6135
2009-12-05 12:45:34+01