Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

Workflow - spracovanie fotiek od fotaku po web

drivecentrum
2020-03-15 10:18:43+01
Ahojte,

Na prilozenej foto mam nakrasleny workflow spracovania fotiek. Robim na MacOS, dnes som objavil Automator tak chcem skusit automaticky resize fotiek ale napriek tomu mi pride proces dost dlhy a otravny.

Neviem v ktorom toole pracujete vy a co z toho procesu vnimate ako zbytocne kroky co sa da zahrnut do nejakeho nastroja.

Nemam kupeny photoshop lebo nie som profi fotograf co sa tym zivi, ale potrebujem pravidelne na web uploadovat foto a predtym ich aj nejako spracovat tak hladam rychlejsi proces.

Kupeny mam affinity photo na editaciu RAW. Snazim sa vyhnut velkym nakupom a profi nastrojom, nakolko nevyuzijem ich plny potencial.

Vdaka
 
jozef84
2020-03-15 20:29:57+01
Programátor? 🙂Chyba mi tam postupový diagram. Len mi uslo na čo sa vlastne pýtaš...
 
drivecentrum
2020-03-15 20:50:32+01
Otazka je, ci sa da proces zrychlit.
 
pirhi
2020-03-16 11:57:58+01
Co ja viem, na toto všetko používam lightroom... Kde si fotky stiahneš, vytriediš upravíš, a vyexportuješ v rozlíšení a akom chceš, s metadátami akými chceš... Či vieš zrýchliť tvoj proces bez použitia iného software ti neviem povedať
 
drivecentrum
2020-03-16 12:49:18+01
príspevok od: pirhi
Co ja viem, na toto všetko používam lightroom... Kde si fotky stiahneš, vytriediš upravíš, a vyexportuješ v rozlíšení a akom chceš, s metadátami akými chceš... Či vieš zrýchliť tvoj proces bez použitia iného software ti neviem povedať
Dik za info, na zahranicnych forach mi tiez radia primarne Lr .. ze tam viem spravit vsetky tieto kroky. Vyzera tak, ze si ho budem musiet kupit ked chcem veci zrychlit.
 
MaxGamut
2020-03-17 02:20:08+01
"ale napriek tomu mi pride proces dost dlhy a otravny."

To teda je. Hlavne, ked to pise nejaky fotograf tetam, co budu obsluhovat WordPress.

Tvoja otazka je ... Sorry, ale ktore kroky chces vypustit ?
- stiahnutie do pocitaca ?