Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Fotenie svadby

michlo
michlo 2011-04-27 13:36:29+02
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
 
calven
2011-12-14 14:41:45+01
príspevok od: snowball
Ja suhlasim
Súhlasím so súhlasom...
Hlavne zodpovednosť a sebareflexia pred prikývnutím...
 
Matej_Hlbocan
2011-12-14 17:41:47+01
príspevok od: michlo
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
na svadbu by som volil 60D, 18-135, 580 EXII s difúzorom a 85 1.8
 
bubu1687
2011-12-15 06:56:28+01
príspevok od: Karol Srnec
Ja nesuhlasim. Pravdou je, kazdy musi nejako zacat. Z nikoho nebude vyborny svadobny fotograf lusknutim prstov. Je ale velky rozdiel, ako s fotenimsvadieb zacnem.
1. Uz mam rok zrkadlovku, dva setaky, lacny zakladak, blesk. Preco by som si nezarobil? Velmi casty pripad tu ne ephoto fore.