zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
tak fotit svadbu bez prdchadzajuch skusenosti to je skutocne odvaha...... .......fotografie pokazis len raz, ako tu uz pisali, co ak fotak povie dost, nikdy nevies....asi ta svadobcania budu pekne hnat.....
tych 3000€ je dost malo
ale ok skusme ti poradit. vyuzivaj max iso ktore je na tvojom fotaku este pozitelne a pouzi prioritu clony, a ti to vobec pri tej svetelnosti hodi realny cas. meranie expozicie kedy? cez den? v noci? v protisvetle? pri svieckach ?
tak ako normalyn clovek sa mozem spytat nie ? tak este raz prosim normalnych ludi za radu ci nechat blesk na TTL alebo TTL BL
rozmyslam, ktoru temu si este nepoctil svojou pritomnostou a problemom s tvojim cullmanom. Hod to uz prosim ta do kosa. Riesit dookola to iste v desiatich temach je uz aj nad moje hranice tolerancie. Dakujem
kazdy raz zacina ci nie ? mam 18 rokov student tak co si mam kupit vybavu za 3 000 euro : ?
nie nemas si kupit vybavu za 3000eur, ale aspon by si mohol nazbierat ake-take skusenosti, potom zacat brigadovat, a az potom si kupit vybavu za 3000eur a aj to by bolo dost malo( len z halvy ma napadlo ze by za to mohol byt canon 7D,BG,PK,blesk a 17-40/4, urcite su aj lepsie kombinacie za rovnaku cenu) len tak pre zaujmavost fotograf co mne fotil stuzkovu mal 5D 16-35 a 70-200/2.8 a halvne kvalitny blesk.. prosim ta nechod fotit tu stuzkovu..