zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
Aby to ale nedopadlo tak, že fotograf bude spokojný a zákazník s rodinou a tetkami nie. Nie každý rozumie obrazom Piccasa - a koniec koncov pozri si aké fotky letia na ephote. (Minule sa vo fóre preberal psík na gauči za 6 a za 7).
... to by sa nemalo stat... Kazdy fotograf nafoti vela materialu, nieco sa najde aj pre siroku rodinu a tetky
tu je vyhodnotenie: 50/1.4: 2,4,5,8,9 50/1.8: 1,3,6,7,10 ...conan 7 uhadol 3z5 a daniel.u 2z5...ostatni si netrufli ...kto chce si moze stiahnut fotky aj s exifom: http://leteckaposta.cz/341093553
tu je vyhodnotenie: 50/1.4: 2,4,5,8,9 50/1.8: 1,3,6,7,10 ...conan 7 uhadol 3z5 a daniel.u 2z5...ostatni si netrufli ...kto chce si moze stiahnut fotky aj s exifom: http://leteckaposta.cz/341093553
no to som inak dobrý kedy a kde si môžem prebrať výhru?
ja som navyse pocul, ze vysokosvetelny objektiv sa da priclonit, aby mal vacsiu hlbku ostrosti.
Nikto netvrdí že sa nedá pricloniť, ani že nízky DOF nedodáva na pôsobivosti portrétov. Chcel som len poukázať nato, že nič nie je čiernobiele a moja námietka bola v kontexte s úvodným príspevkom a následnými reakciami, podľa ktorých ako keby nič iné ako F1,4 nemalo cenu, a ako keby blesk bol fotkokazič...