Fórum » Ako fotografovať?

Fotenie svadby

michlo
michlo 2011-04-27 13:36:29+02
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady

wayne
2011-04-30 16:52:21+02
príspevok od: Daniel.U
skus iny resamplovaci algoritmus lebo ten bokeh je fakt nejaky divny. A prave kukam, ze aj na tych svadobnych fotkach je taky isty. Tak isto aj doostrenie po zmenseni takemu drnsnemu bokehu ublizi
no na druhej strane - malovat objektivom je tiez celkom cool hej vyskusam dobry tip, zatial som to prehala cez pS ma nenapadlo resamplovat v niecom inom...

lu_boss
2011-04-30 21:20:33+02
príspevok od: Dodo PO
Súhlas, pevné skla do 85 F1,2 (F1,4), alebo potom kompakt pred telkou.
...nemas farebny televizor ?

trnavsky
2011-05-01 00:34:02+02