Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Fotenie svadby

michlo
michlo 2011-04-27 13:36:29+02
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
 
molnart
2011-10-31 14:38:48+01
príspevok od: valec86
DODO PO nie v mojich ociach ale castokrat v ociach mojich zapadnych kamaratov. neviem ci sme sa pochopili

molnart neberiem ta za nich len ten panak si zato aj nechal riadne zaplatit. aj za fotky s nokie.
tak to je uz problem svadobcanov
 
tomis.ales
2011-10-31 16:07:46+01
príspevok od: valec86
viem ze sa castokrat berie vychod slovenska za "gadzovsky azaostalejsi" no asi pred rokom ma zabil kameramano/fotograf s handy kamerou a nokiou N95 na fotky. Ja ako hosť Canon 1D a 7D na krku. Vtedy som si naozaj povedal vsetko je mozne
Ty vole to si robis prdel........to de sme??!
 
conan7
2011-10-31 16:12:34+01
príspevok od: molnart
ako vies ze to bol fotograf? (alebo ked sa nad tym este raz zamyslim, mozno fotografom si bol prave ty, len mas nejaku poruchu osobnosti)

inac mam pocit ze to tu trosku prehanate s recmi typu "amaterskym zrkadlom sa neda fotit stuzkova" apod. (parafrazujem). ja z vlastnej stuzkovej ziadneho fotografa si nepamatam a neviem o tom ze by som mal doma nejake fotky zo stuzkovej, a ani mi nechybaju.
niekedy ta volba neznie vobec tak ci zavolat profesionala alebo chlapca odvedla, ale ci tam bude fotograf alebo nie (a nie je to iba o financiach).