Dobrý den, chcel som Vás poprosiť o radu, výbere zrkadlovky. Som úplny lajk takže si neviem sám poradiť a priamo v obchode sa nechcem nechať informovať niakym predajcom. Chcel by som fotoaparát cenovo okolo 400 - 500 € a chcel by som ho na fotografovanie prírody, rýb, veci v pohybe. Očakávam od nej ostré fotografie , rýchle zaostrovanie , ľahké používanie a snáď čo najmenšiu váhu . Mohli by ste mi odporučiť pár fotoaparátov ktoré by boli na to vhodné? Ďakujem
Dobrý den, chcel som Vás poprosiť o radu, výbere zrkadlovky. Som úplny lajk takže si neviem sám poradiť a priamo v obchode sa nechcem nechať informovať niakym predajcom. Chcel by som fotoaparát cenovo okolo 400 - 500 € a chcel by som ho na fotografovanie prírody, rýb, veci v pohybe. Očakávam od nej ostré fotografie , rýchle zaostrovanie , ľahké používanie a snáď čo najmenšiu váhu . Mohli by ste mi odporučiť pár fotoaparátov ktoré by boli na to vhodné? Ďakujem
a tu si myslis ze ziadny predajca nebude ? Lebo kto by ho tu aj hladal vsak ano ved taky predajca urcite nefoti a navstevuje portal pre zahradkarov ci kurz pletenia pomooooc
a tu si myslis ze ziadny predajca nebude ? Lebo kto by ho tu aj hladal vsak ano ved taky predajca urcite nefoti a navstevuje portal pre zahradkarov ci kurz pletenia pomooooc
Ja by som k takemu predajcovi isiel maximalne tak na kavu
fotenie vecí v pohybe vyžaduje rýchle ostrenie, kúp si zrkadlovku so setovým objektívom, do ceny, ktorú si ochotný zaplatiť a potom uvidíš, darmo ti bude niekto radiť, musíš si to vyskúšať sám
Keď už, tak mohol by si mi uštrikovať nejaký ZD 150mm / F2 za dobrú cenu