Dobrý den, chcel som Vás poprosiť o radu, výbere zrkadlovky. Som úplny lajk takže si neviem sám poradiť a priamo v obchode sa nechcem nechať informovať niakym predajcom. Chcel by som fotoaparát cenovo okolo 400 - 500 € a chcel by som ho na fotografovanie prírody, rýb, veci v pohybe. Očakávam od nej ostré fotografie , rýchle zaostrovanie , ľahké používanie a snáď čo najmenšiu váhu . Mohli by ste mi odporučiť pár fotoaparátov ktoré by boli na to vhodné? Ďakujem
Skus vyhladavanie, takych tem je tu habadej a nieco je aj vo fotoskole... Ale aby som len nefrflal, tvoje poziadavky momentalne splna akakolvek entry level zrkadlovka. Pozri canon 1100d alebo nikon d3100. Ak by nesedela cena kludne pozri aj starsie modely (bez tej 100 v nazve). Ktora znacka ti viac sadne sa musis rozhodnut ty, rozdiel v kvalite je zanedbatelny...
dalsia rychlokvaska....ledva sa zaregistrujes hned zalozis vlakno na fore...skusit vyhladavanie....googel alebo nedajboze si nieco nastudovat, tak to ta ani nenapadlo...btw...a preco by sme ti tu my mali chciet poradit ked si nechces nachat poradit clovekom ktory sa predajom fotakov zivi ? radsej budes verit nejakym imaginarnym ludom na fore ? ludom ktori si tu z teba mozu robit srandu ? aj tak vsetky rady skoncia na tom ze nikonisti budu radit nikon....canonisti canon....par zufalcov ponukne nejaky mirrorless alebo pentax a nakoniec sa dopracujes k tomu ze chod do obchodu....osahaj a co ti lepsie sadne do ruky tak to si kup...je uplne jedno ktoru entry level zrkadlovku si kupis....vsetky fotia skoro rovnako !!! a este dorbny fakt....kedze je v dnesnej dobe cool mat zrkadlo tak kupou zrkadlovky to nekonci....takze si dobre porataj co potrebujes lebo ti mozno nebude stacit rozpocet....
Canon alebo nikon v cenovej ponuke niečo bude . Pohľadaj na webe , ephote.Rýchle zaostrovanie je vec objektívu u canon značené ako USM . To je tá drahšia rada objektívov.