Fórum » Právna poradňa

Výber foťáku :-)

gretuska
gretuska 2009-06-08 16:07:11+02
Takže ahojte :-)....potrebujem trošku poradiť. Mám 14 rokov a idem si práve kupovať nový digitálny fotoaparát, no nemám presne jasno o aký by malo ísť. Hrozne by som chcela zrkadlovku, pretože s ňou je to už o niečom inom ako pri bežnom digitálnom fotoaparáte. No trošku ma odpútala cena všetkých zrkadloviek.Mám predstavu tak investovať okolo tých 350 eur(teda okolo tých 10 tisíc).Som skôr taký začínajúci fotograf - amatér :-))) Dosť ma zaujal OLYMPUS SP-59O už len tým svojím optickým zoomom (26x)...nie som zameraná presne na nejakú tému fotenia ,fotíím proste všeličo či už krajinu, rastliny alebo ľudí...trošku som nepochopila typ fotoaparátu teda pojem "Ako zrkadlovka"...neviem, či je to správny výber pre mňa, preto sa obraciam na vás profííkov ;-) ďakujem :-D

jake
2009-07-12 12:24:38+02
príspevok od: Strhak
Mi vrav dačo, teraz trochu ľutujem že som kúpil EOS50D mal som možnosť zobrať 5D mark II, no ulakomil som sa na 1000€. Práve to nové 5D spolu s 85mm Lkom sklom je podla mňa najlepšia kombinácia na súčasnom trhu pre portrétnu fotografiu, ak nepočítam stredný formát. Super telo a ten objektív je famózni :-P
verim, fotil som skoro 20 rokov na canon a ta kombinacia je super, hoci ked som teraz presiel na nikon tak musim povedat, ze opticky ma cistejsi vystup D700 nez 5D-MII, vybavu canon som predal na moje prekvapenie za tyzden a za dobru cenu, co ma len utvrdilo, ze ked clovek chce fotit tak treba brat bud canon alebo nikon aj kvoli ostatkovej hodnote, stracas minimlane a rychlo sa da predat

chribik
2009-07-12 13:51:29+02