Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Výber foťáku :-)

gretuska
gretuska 2009-06-08 16:07:11+02
Takže ahojte :-)....potrebujem trošku poradiť. Mám 14 rokov a idem si práve kupovať nový digitálny fotoaparát, no nemám presne jasno o aký by malo ísť. Hrozne by som chcela zrkadlovku, pretože s ňou je to už o niečom inom ako pri bežnom digitálnom fotoaparáte. No trošku ma odpútala cena všetkých zrkadloviek.Mám predstavu tak investovať okolo tých 350 eur(teda okolo tých 10 tisíc).Som skôr taký začínajúci fotograf - amatér :-))) Dosť ma zaujal OLYMPUS SP-59O už len tým svojím optickým zoomom (26x)...nie som zameraná presne na nejakú tému fotenia ,fotíím proste všeličo či už krajinu, rastliny alebo ľudí...trošku som nepochopila typ fotoaparátu teda pojem "Ako zrkadlovka"...neviem, či je to správny výber pre mňa, preto sa obraciam na vás profííkov ;-) ďakujem :-D
 
wayne
2009-10-20 17:22:20+02
príspevok od: javelin
Kludne ma volaj Ondro...:)))
dig vraj nikon, lebo sa ti najviac pacil, vsak tie velke fotaky, ´ZRKADLOVKY´ su vsetky cierne a na 1 kopyto, nechapem ako sa ti niektora z nich MOZE PACIT, nech zije zeleny LUMIX!!!!
 
2009-10-20 17:22:26+02
príspevok od: pufko
Už tam nebývam , za to ako ja reagujem môžu iba vaše bohužial ničím nepodložené rady... Zrovna futbalu a lyžovaniu vôbec nefandím...
až si myslíš že na základe tvojho odporúčania sa niekto rozhodne pre konkrétny model tak tu vitaj medzi nami pane :) a nemusíš sa hanbiť za to kde bývaš a kľudne to tam prepís dá sa to :)
 
javelin
2009-10-20 17:24:53+02
príspevok od: pufko
Už tam nebývam , za to ako ja reagujem môžu iba vaše bohužial ničím nepodložené rady... Zrovna futbalu a lyžovaniu vôbec nefandím...
No pozrel som sa ti do profilu a je mi to jasné....:))))
Mám za to ,že máme dodebatované....:)))
Odporúčam kontaktovať Milana Bališa.....si pokecáte....:)))))
Ste tak na jednej vlne a úrovni......čítaš môj posledný príspevok k tvojej osobe v tejto téme....
 
javelin
2009-10-20 17:30:37+02