Takže ahojte :-)....potrebujem trošku poradiť. Mám 14 rokov a idem si práve kupovať nový digitálny fotoaparát, no nemám presne jasno o aký by malo ísť. Hrozne by som chcela zrkadlovku, pretože s ňou je to už o niečom inom ako pri bežnom digitálnom fotoaparáte. No trošku ma odpútala cena všetkých zrkadloviek.Mám predstavu tak investovať okolo tých 350 eur(teda okolo tých 10 tisíc).Som skôr taký začínajúci fotograf - amatér :-))) Dosť ma zaujal OLYMPUS SP-59O už len tým svojím optickým zoomom (26x)...nie som zameraná presne na nejakú tému fotenia ,fotíím proste všeličo či už krajinu, rastliny alebo ľudí...trošku som nepochopila typ fotoaparátu teda pojem "Ako zrkadlovka"...neviem, či je to správny výber pre mňa, preto sa obraciam na vás profííkov ;-)
ďakujem :-D
photopaint nie, vyskúšaj si stiahnuť z netu nejakú trial verziu nejakého grafického programu napr Zoner ... na začiatok stačí a aj ovládanie je jednoduché a zrozumiteľné (SK/CZ) ... ja používam Capture NX (asi verzia 1.6), čo som mal pri foťáku a nič iné veľmi nepotrebujem. sem tam zoner (ale tu mám verziu z pred 6 rokov). Vyskúšal som aj Capture NX 2.2, ten sa mi páči viac, ale kúpim si ho až keď si fotením niečo aj zarobím :)))
super, ďakujem krásne za radu. skúsim stiahnuť. akurát som sa vrátila z vychádzky... celý deň bol blbý a mal taký pekný záver, keď som sa motala popri hrádzi. ak sa podarí , skúsim vyvesiť prvý kus :-)
Klikni si na kolonku bazár a pokiaľ by si sa rozhodla pre nikon,tak tam predávam D80-ku s objektívom nikon 18-200 vr za 800 eur.Všetko je v 100% stave.