Ahojte, potrebovala by som poradiť v otázke, ktorá tu už odznela miliontýkrát. Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd. Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.
Viem, že všetko centrované v strede na foto nie vždy vyzerá dobre či zaujímavo, ale pri koňoch skákajúcich cez prekážku si nemôžem pomocť, proste mi nejak vadí, ak máš dvojicu nad prekážkou, alebo teda vo fáze skoku, a je pred ňou alebo za ňou moc veľa volného v priestoru. či len môj blbý pocit?
Ked je za nimi moc volne priestoru, to by vadilo aj mne. Pred nimi mi to nevadi, dokonca p. Smok to tak aj odporuca Davas tym vraj cloveku/dvojici priestor, kam sa uberaju, atd.
Su to ale tvoje fotky. Fot tak, aby si z nich TY mala dobry pocit. Ak to ale fotis pre inych... Mozno mas vrodeny cit, a kompozicne pravidla ta nemusia zaujimat. mozno nemas. Potom by ta asi zaujimat mohli
Viem, že všetko centrované v strede na foto nie vždy vyzerá dobre či zaujímavo, ale pri koňoch skákajúcich cez prekážku si nemôžem pomocť, proste mi nejak vadí, ak máš dvojicu nad prekážkou, alebo teda vo fáze skoku, a je pred ňou alebo za ňou moc veľa volného v priestoru. či len môj blbý pocit?
Toto je o štýle fotenia. Sekanie hlavného objektu na celé políčko sa rýchlo preje...
Ked je za nimi moc volne priestoru, to by vadilo aj mne. Pred nimi mi to nevadi, dokonca p. Smok to tak aj odporuca Davas tym vraj cloveku/dvojici priestor, kam sa uberaju, atd.
Su to ale tvoje fotky. Fot tak, aby si z nich TY mala dobry pocit. Ak to ale fotis pre inych... Mozno mas vrodeny cit, a kompozicne pravidla ta nemusia zaujimat. mozno nemas. Potom by ta asi zaujimat mohli