Fórum » Vyberáme fotoaparát

Zrkadlovka na kone

Sharimal
Sharimal 2012-06-19 15:35:46+02
Ahojte,
potrebovala by som poradiť v otázke, ktorá tu už odznela miliontýkrát.
Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd.
Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.

Ďakujum za odpoveď.

piggee
2013-01-28 22:24:19+01
Podla mna na kone mozes pouzit ten isty fotoaparat ako na kravy, somarov, psov a macky

pagara
2013-01-28 23:01:30+01
príspevok od: Sharimal
Ahojte,
Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd.
Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.

Ďakujum za odpoveď.
Fíha kone to je moc. Ja som si kúpil na divé svine Canon UltraFast a je to ostré !

Skús možno postačí aj na kone ale záleží do ktorej strany bežia .....

Dúfam že som poradil !

dodo_bb
2013-01-28 23:34:09+01
To by aj mna zaujimalo, ako to v hale poriešiť
NIKON D200/2 A ak budeš mať šťastie na halu ako majú v Blave pri závodisku (trojfarebná priesvitná plachtovina), tak okrem nedostatku svetla budeš mať koniec sveta s vyvažovaním bielej Fotiť kone môžeš takmer s čímkoľvek, len nesmieš čakať fotografie na profi úrovni s low end technikou a už vôbec nič v horších svetelných podmienkach ako sú slovenské haly - to už nejde vôbec. Vybrala si si sakra drahý a náročný žáner Držím palce...

Jerry C.