Ahojte, potrebovala by som poradiť v otázke, ktorá tu už odznela miliontýkrát. Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd. Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.
a ak to nepochopiš, tak nebudeš vediet ovladať tvoju buducu zrkadlovku. Takže si to prečítaš ešte raz a potom opäť a opäť. A ak to pochopiš (fajn, super), tak si vyber aj ine temy vo fotoškole: www.ephoto.sk/fotoskola/
a ak to nepochopiš, tak nebudeš vediet ovladať tvoju buducu zrkadlovku. Takže si to prečítaš ešte raz a potom opäť a opäť. A ak to pochopiš (fajn, super), tak si vyber aj ine temy vo fotoškole: www.ephoto.sk/fotoskola/
Fotoškolu čítam už druhý deň, niečo som pochopila, niečo som robila tak už pred tým (intuitívne), niečo nové som sa dozvedela, niečo nechápem. Ale pochopiť môžem až vtedy, keď budem prakticky to skúšať, niečo nepochopím ani potom a budem zase otravovať... Všetci sme nejak začínali.
Fotoškolu čítam už druhý deň, niečo som pochopila, niečo som robila tak už pred tým (intuitívne), niečo nové som sa dozvedela, niečo nechápem. Ale pochopiť môžem až vtedy, keď budem prakticky to skúšať, niečo nepochopím ani potom a budem zase otravovať... Všetci sme nejak začínali.
Týmto svojim priznaním a radou vyvraciaš tézu tochto fóra ( o príspevok vyššie) Asi veľa diskutérom nabúraš myšlienkový pochod.