Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

sachmo
2012-11-24 20:26:55+01
príspevok od: viking81
fotak si vyberas podla toho co chces fotit....ci ? a nech ma pentax snimac aky chce....tak canon 7D je tak ci onak spickova reporazna masina....urcite lepsia ako spominany pentax...
A co zohladnujes, ked vies, ze chces fotit to a to? Parametre alebo to, ci je vyrazne lepsi ako predchodca? Parametre, podla zvoleneho zanru. Takze som rad, ze so mnou suhlasis, aj ked si to mozno neuvedomujes.

sachmo
2012-11-24 20:28:43+01
ty si fakt curak...a teraz to nemyslim zartom ale uplne vazne...naozaj neviem aky mas problem s canonom....ale toto uz je snad 4. tema kde vyslovene do canonu vrtas v snahe vyvolat flame war...tak sa spametaj a radsej chod fotit....a je mi uplne jedno s cim !
Ked dochadzaju argumenty, prichadzaju na rad prizemne invektivy. To tiez svedci o dusevnej vyspelosti cloveka.
Ak chces so mnou diskutovat, tak, prosim, vecne a k teme.

calven
2012-11-24 20:35:05+01
Go, Pentax Fans, go
V telke nič nejde a človek sa potrebuje zabaviť...

viking81
2012-11-24 20:39:53+01
príspevok od: sachmo
A co zohladnujes, ked vies, ze chces fotit to a to? Parametre alebo to, ci je vyrazne lepsi ako predchodca? Parametre, podla zvoleneho zanru. Takze som rad, ze so mnou suhlasis, aj ked si to mozno neuvedomujes.
to o tych medzigeneracnych narastoch je blbost....revolucia sa kona len zriedkavo....stale je to len evolucia...a suhlasim ze podla parametrov...a kazdy zaner potrebuje ine parametre...s tym suhlasim...ale na rozdiel od teba poznam aj ine parametre ako su spominane v testoch na dxo

sachmo