Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Sony RX 100 iii vs Canon G7X MARK II

papa222444@gmail.com
papa222444@gmail.com 2018-05-29 08:53:54+02
Ahojte,
čakám príprastok do rodiny, preto chcem kúpiť foťak pre fotenie a točenie rodinných chvíl,zároveň foťak na turistiku. Pri rôznych porovnaniach vychádza vždy o niečo lepšie Sony RX100 iii (hľadáčik, panorama, lepšie video). Ide mi však o to, ako sa s fotakmi narába, skrátka či je dotyková obrazovka Canonu veľmi veľký prínos, pretože nie som človek, ktorý bude tráviť veľa času s nastavovaním správnych parametrov pre jednu fotku čo u Sony bez dotykovej obrazovky môže trvať dlhšie. V prípade turistiky s totálnymi makačmi na to nie je ani čas. Zároveň som amatér, čo sa fotenia týka, takže obávam sa, aby neboli niektoré nastavenia u Sony schované v Menu tak, že sa tam ani náhodou nedostanem.
Pozeral som diskusie predtýmto, no je tu porovnávaný až Sony RX100 IV, ten však pre mňa je už v "neschválenej" cenovej hladine.
Za každý postreh ďakujem.
 
acton
2018-06-28 18:58:44+02
príspevok od: fatality
tak..ja som si uz tiez presiel roznymi modelmi a mam pocit (na lepsich modeloch,nie mydlach za 60e),ze je to vsade podobne..onoff,pasm,korekcia expo,vzadu krizovy ovladac a 3-4 funkcne tlacitka..
ked mal canon mydla s takym tvarom a ovladanim sony fotil na tehly, to bola moja prva poznamka na tuto temu a nebyt canonu sony vobec taky nie je aky je.
si skratka pako ty ked nemas pravdu zamontujes do toho nieco o com nebola vobec rec.
to je z mojej strany secko.
 
fatality
2018-06-28 19:18:38+02
príspevok od: acton
ked mal canon mydla s takym tvarom a ovladanim sony fotil na tehly, to bola moja prva poznamka na tuto temu a nebyt canonu sony vobec taky nie je aky je.
si skratka pako ty ked nemas pravdu zamontujes do toho nieco o com nebola vobec rec.
to je z mojej strany secko.