Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Fotoaparát do 400 eur na bazoši

Cookie
Cookie 2021-02-15 17:39:17+01
Dobrý deň potreboval by som poradiť nejaký foťák do 400 eur na bazoši alebo na nejakom inom kvalitnom bazari som začiatočník a foťák budem mať prvý raz v ruke ale chcel by som aby k tomu bol aj nejaky objektív ak by toto znelo blbo tak prepáčte som amatér kľudne mi môžete napísať aj ako by som si mohol zlepšiť vedomosti vo vyberaní foťáku ďakujem že ste taký milí a pomôžete mi.
 
fatality
2021-02-19 22:16:08+01
príspevok od: lazluk
Čo hovoríte na túto ponuku?

https://foto.bazos.sk/inzerat/121656868/nikon-d5500-af-s-nikkor-18-55mm-plus-prislusenstvo.php
vzhladom na cenu a tie ostatne ponuky na bazosi,slabota..v podstate d5500 za 370..nic moc..
 
vlados
2021-02-21 09:32:26+01
Plus si k tomu musiš kúpiť kartu a brašnu. Takze sa dostanes cez svoj limit. A do buducna ak Ta to chytí, by som doporučoval začať budovať na perspektívnejšom bajonete.
 
seifi
2021-02-21 09:54:00+01
dobrá fotografia cvaknutá na hocijakom bajonete sa nestratí; naopak, ak nemáš nápad, svetlo, nevystihneš okamih, nedáš tomu kompozíciu ktorá podčiarkne motív, alebo fotíš banality, tak môžeš mať bajonet aký len chceš;
treba pozerať dobré (overené časom) fotografie, cvičiť oko, myslieť na kompozíciu, nosiť foťák so sebou a fotiť; rozmýšľať ; a čítať, čo je toho v policiach a na YT ...
 
vlados
2021-02-21 15:00:28+01
príspevok od: seifi
dobrá fotografia cvaknutá na hocijakom bajonete sa nestratí; naopak, ak nemáš nápad, svetlo, nevystihneš okamih, nedáš tomu kompozíciu ktorá podčiarkne motív, alebo fotíš banality, tak môžeš mať bajonet aký len chceš;
treba pozerať dobré (overené časom) fotografie, cvičiť oko, myslieť na kompozíciu, nosiť foťák so sebou a fotiť; rozmýšľať ; a čítať, čo je toho v policiach a na YT ...